servere nede til kl 16?

• jeg har læst at serverene skulle være nede fra kl 2 igår nat til kl 16 idag.. men tror sgu ik mine egne øjne.. :P jeg har lige downloadet patchen på 16mb? er der mere jeg skal have downloadet før jeg kan spille, nogle der ved noget?

• Ikke det her igen :)) Men siden der er crosspvp nu og open battlegrounds, så ska der jo testes og implementeres

Det er nok fordi der er mange ting der ska ændres på deres system og kun få i vores

Også bedre at de siger det ligeud istedet for at melde 30 forskellige tider ud, som de ikke kan overholde alligevel
    Men det ka jo også godt være at kl. 16 er en af de tider de ikke kan holde :)) Hvem ved

Originally posted by Ziptox
    håber jeg ik.. :P tror du jeg kan være sikker på at jeg ik skal sidde og downloade mere kl 16? :P

Når der står de er nede til kl. 16 så er de nok også nede til kl. 16, find noget andet at tage dig til indtil da!

...og nej der er ikke andet du skal downloade!

• Der har været (er stadig) store problemer med x-realm BG's i US. Så efter min mening kan de bruge flere dage på at implentere den nye patch, bare de får gjort det ordenligt, så serverne kører som de skal når de kommer op igen.

Originally posted by SeePee

uha uha, kan se vi er i samme battlegroup :D

Hehe. Spiller du alliance eller horde?

Det bliver så kun min rogue du får at se i BG, gider ikke PvP med min paladin (har er så også mere eller mindre pensioneret i øjeblikket).

Originally posted by DKTiger

Hehe. Spiller du alliance eller horde?

Det bliver så kun min rogue du får at se i BG, gider ikke PvP med min paladin (har er så også mere eller mindre pensioneret i øjeblikket).

Alliance på stormreaver ;) Og jeg giderkun med ´min warrior alt :))

• Fint nok at serverne er nede til kl 16 :) fint at de da siger det! istedet for at sige kl 13 som de plejer, og så man sidder i 3 timer og ikk fatter hvad der sker :P

men well.. 1615 nu ser ud somom blizzard ikk ku klare den igen...!

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by Chriller
    andre herinde der er i battlegroup 3 ? jeg er på silvermoon på alliance siden.... :) håber jeg ses med nogen af jer drenge ,)

DKTiger og migslev, fra henholdsvis Shadowsong og Stormreaver :) og der er også ally

Originally posted by DKTiger
    Jammen så kan det jo være vi ses i BG. Hvad hedder din warrior?

Min warrior hedder Alino :)

Originally posted by CarStone
    Fint nok at serverne er nede til kl 16 :) fint at de da siger det! istedet for at sige kl 13 som de plejer, og så man sidder i 3 timer og ikk fatter hvad der sker :P

men well.. 1615 nu ser ud somom blizzard ikk ku klare den igen...!

Som om det kommer som den store overraskelse :D

Originally posted by Chriller
    andre herinde der er i battlegroup 3 ? jeg er på silvermoon på alliance siden.... :) håber jeg ses med nogen af jer drenge ,)

Er Horde på Ravencrest så vi er i samme Battlegroup :D
    Jeg hedder Abrams derinde (: