Canon Digital IXUS 65

Originally posted by Madsass

Jamen, tager det gode billeder?

Det tager rimelig billeder. Det var ikke et kamera jeg ville vælge. Ville mangler manuelle funktioner og så er ergonomi på de kamera og alle konkurrenter af den type en by i rusland.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Som sagt i mange andre lignende tråde, så er Canon's A520, A530, A610,A620 og A700 betydeligt bedre, hvad angår det som What nævner: Flere manuelle indstillinger og bedre billedkvalitet (+ mere optisk zoom - mener jeg). Vigtigt: Ligger meget bedre i hånden end Ixus o.lign. (som what også nævner)
    Prisen er vist også lavere - det kan tjekkes på edbpriser->Hardware->Digitale kameraer.

• For det første.. er kameraet et godt kamera med en meget stor skærm. Men det kommer meget an på dit behov.. hvad søger du i kameraet og hvad skal det kunne og sådan?

Det er nemt at spørge andre.. men du er nødt til at vide hvad du vil have ud af det..

Jeg sælger kameraer til dagligt, så ved hvad jeg snakker om.

Originally posted by F_Nørgaard
    For det første.. er kameraet et godt kamera med en meget stor skærm. Men det kommer meget an på dit behov.. hvad søger du i kameraet og hvad skal det kunne og sådan?

Det er nemt at spørge andre.. men du er nødt til at vide hvad du vil have ud af det..

Jeg sælger kameraer til dagligt, så ved hvad jeg snakker om.

Kan så sige dig at jeg også ved hvad jeg snakker om og jeg sælger ikke noget så skal ikke tænke på hvad der er profit i :T

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy