Hvilke reklamer hader du mest

  • Vanish, med hende kvinden der er så træls at høre på.


    Cillitbang fordi Jacob Holm er til at brække sig over, og det er et falsk produkt, deres reklame er til at lukke op og skide i.


    Punkt1 reklamerne, de første var meget sjove, men så blev de altså for platte og trælse at se på.



    Køkken reklamerne, hvor de siger "Det er ikke et invita køkken men et mads og rikke køkken.... ARRRH!



    Reklamen hvor de siger at kvinders bind lækker, det vil jeg skide på...



    Kunne blive ved længe, for langt de fleste reklamer er enten platte eller bare dumme at se på... især bank reklamen, hvor det fjols går med sin klamme guitar og tror han synger godt...

  • 1. Mine absolutte hadereklamer må være dem der Loreal, og andre reklamer for diverse hudprodukter. "Hvor de fleste af dem har en masse mere eller mindre sunde kemikalier :crazyeyes:


    2. Kims Chips med ham der Jørgen.. den er bare uudholdelig.
    3. Til sidst den for Hyundai, med den der rødhårede rolling.


    Min top tre :D
    Der er self en masse andre, der er direkte pinlige for producenterne, som står bag.. :crazyeyes:

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • De der nye med kvinders kraftige månedlige cyklus.. hvis i forstår, den er virkelig slem, lyder bare som i gyser med det musak.. :boxed:


    //Out - EcoPa

  • Ja den vanish har osse fået mig op af stolen et par gange.
    Specielt der hvor hun står med det tomat sovs og kakao, og hælder det på...


    Nu er det sjovt nok ikke et stort problem at få sådan noget af "når det ikke er nået at tøre"


    Osse den med rengøringsmidlet... kan desværre! ikke huske hvad det hedder

    Toshiba Satellite Pro M70-233


    2 gHz Intel Pentium Centrion
    1024 DDR ram
    256 MB ATI Mobility Radeon 700X
    100 GB Toshiba Harddisk
    1 GB Intel Pro/wireless 2200BG
    ___________________________

  • Jeg hader allermest colgate gør tænderne rene eller hva f****** de nu siger det burde være :


    colgate ætser tænderne op :D


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • Quote

    Originally posted by supersonic9
    For mig er det helt klart den der reklame for et eller andet youghurt/mælke-produkt hvor de render rundt tér som mentalt udfordrede.
    Den starter med en stemme som siger "hvad sker der når du starter dagen med....." - kan ikke huske produktet (heldigvis)


    ja... den havde jeg lige glemt - men den er faktisk så dårlig at den er den ukronede viinder i min bog....


    vanish er også et godt bud - havde jeg også glemt...

  • Quote

    Originally posted by Symbol
    Tuborg Classic reklamen, den er fandme for tåbelig.


    helt enig - ham bartenderen er ret dårlig til at snakke som en afslappet bartender hvis du spørger mig