Jokes på en syg fredag..

  • Quote

    Originally posted by Nik.dk
    Jeg læste i en buddistisk bog forleden at den bedste måde at opnå indre ro på er at gøre alle de ting man har påbegyndt færdige...
    Nu har jeg drukket resten af rødvinen, baileyen, vodkaen, kahluaen og den halve kasse pils. Spist resten af pakken med pamol, valium, ketoganer og en æske fyldt med chokolade - og jeg tror de buddister har fat i noget: jeg er helt rolig nu.


    :9xo Er det tilladt at drikke som buddist?

  • En far og en søn holder en rygepause fra et middags selskab.
    Faderen kigger op på himmelen og siger til sin søn: Se min dreng, der kommer storken med lillesøster.
    hvor sønnen dertil svare: Ej Cmon far, Her vrimler byen med fisse også knepper du storken:D


    Jeg er ikke færdig.


    2 sidder i fængsel og snakker.
    -Hvorfor er du her?
    -Fordi jeg har en bygningsfejl
    -Bygningsfejl???
    -Jeg har for lange fingre og for korte ben


    ***Joke slettet, da rascisme ikke er tilladt på Tweaks forum :rolleyes: - Hilsen Mikkel***


    Kom ikke her og sig at danske mænd ikke er trofaste.
    I går så jeg en trofast mand som stod i øsende regnvjer og holde paraplyen over sin kone i en time! men hun havde heller ikke prøvet at skifte hjul før..... :T
    No more
    C ya lads

  • I får også lige et par stykekr af mig:) :dance:


    Psykriatisk Hotline Goddag, og velkommen til den psykiatriske Hotline. • Hvis du er lider af tvangstanker, tryk 1 lige så mange gange du vil. • Hvis du er uselvstændig, så bed venligst en anden om at trykke 2 for dig. • Hvis du lider af personligheds-spaltning, tryk venligst 3, 4, 5 og 6. • Hvis du lider af forfølgelsesvanvid, så véd vi hvem du er og hvad du vil. Bliv blot på linjen så vi kan spore dit opkald. • Hvis du er skizofren, skal du blot lytte opmærksomt, og den lille stemme vil fortælle dig hvilket nummer du skal trykke. • Hvis du er manio-depressiv, er det lige meget hvilket nummer du trykker. Ingen vil svare.


    ------


    "Så var der den om blondinen der egentlig gerne ville have en fast fyr, giftes o.s.v. Så hun talte med sin mor om det, og moderen foreslog så: - Når du igen har været i seng med en fyr du vil have, så spørg ham, hvad I så skal kalde barnet! Det syntes hun var en god ide, da det måske ville få fyren til at binde sig. Da blondinen så næste gang har været i seng med en fyr hun ville have, spurgte hun så: - Hvad skal vi så kalde barnet? Hvortil fyren, idet han tager kondomet af og slår en knude på det, svarer: - Vi kan jo kalde ham Houdinni, hvis han kan klare denne her!"


    ------


    "MELLEM VENNER - Jeg mistede herredømmet over min bil i går! - Hvad skete der? - Min kone fik kørekort."


    ------


    "En indbrudstyv var godt i gang med at læsse sølvtøj ned i sin sæk, da han hører en stemme bag sig sige: "Jesus holder øje med dig" Han kigger, men kan intet se i mørket og fortsætter sine lyssky gerninger. Lidt efter lyder stemmen igen: "Jesus holder øje med dig" Denne gang kan han ikke styre sin nysgerrighed og tænder sin lygte. Bag ham sidder en papegøje på sin pind. Han spørger den: "Var det dig der sagde det?" "Ja", svarer papegøjen "Hvad hedder du?", spørger tyven papegøjen "Moses", svarer fuglen "Moses?.., Vor Herre bevares! Hvem kan være så idiotisk at kalde en papegøje for Moses?" spørger tyven. Hvortil papegøjen svarer: "Den samme idiot, som kalder sin Rottweiler for Jesus!" "


    ------


    "MELLEM VENNER - Jeg vil begraves sammen med min Land Rover. - Hvorfor det? - Jeg har aldrig været i et hul, den ikke kunne få mig op af. "


    ------


  • Den er fed! :9xo


    Kommer selv med en:


    Løven kommer ind til en bager og spørger
    "Har I nogen ål?"
    Bagermester svarer: "Nej"
    Løven svar efterfølgende: "Godt, for jeg har ingen sokker på"
    :crazyeyes:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing