Conroe software---

• Modtager imorgen følgende...

Asus P5W DH Deluxe
    E6600
    Mushkin RAM 2 GB DDRII PC800 XP Kit CL 4-4-3-10

Hvilken software skal jeg gøre klar inden... kan lige så godt bruge aftenen på at finde det hele så jeg er klar imorgen...

Links til...

Drivere
    software jeg skal bruge jeg ikke ved :)
    temperatur måler program
    andet ?

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• temp måler programmer følger med, men ellers er der sp2004
    Winamp, Winrar/winzip, Office pakken, ad-aware, antivirus, Nero eller andet, adobe reader, messenger live evt. osv.

Og btw tillykke med pc'en, håber du bliver glad for den som jeg er med min :9xo

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Rettet 4 gange, sidst af Artisan ().

• Hehe håber jeg også :)

Alt standard software fra format har jeg selvfølgelig liggende var mere om der var noget specielt ved conroe... dual-core patch eller noget til windåse ??

• Jeg har en masse her.. har samme mobo..

http://www.meinder.dk/Download.php

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

• Jeg synes nu mere at det virker som om der er en der er EDDERSPÆNDT på at få sin core 2 :razz:

Tilløks med den ;)

Husk nu at give den sølvpapir og toilet rulle. :))

• hmmm 1101 bios til bundkort...nyeste marvell lan drivers...da st. er yderst bugged....ellers er der vidst ikke rigtigt noget.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• sølvpapir, du må være vandvittig :|

Shahid, hva var det for noget med dig og noget dødt HW, hvordan, noget du vil forklare ? :D
    Jeg har været igang med DICE en enkelt gang og LN2 3-4 gange, jeg undre mig lidt over hvordan du har båret dig ad 8o

• well beier det er noget der skete længe før du kom herind...og er vel blevet noget af en klassisk inside joke herinde......men basicly tænkte shahid at is køler, så det må være egnet....vores højtflyvende ven er dog blevet klogere af oplevelsen :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• hehe jeg ved hvad han mener og det er lidt humor, godt han selv kan tage det på den måde selv :)