2'eren er da godtnok helt vild fed, ja det ligner et sted fra half life 2, virkelig flotte billeder, man må sige at du er rigtig god til at tage billeder, også alle de andre billeder du har fået uploadet er også kanone, og tak for du uploadede det i stort format
Nordkraft
-
-
Originally posted by Butcher
Bygningen er da godt nok også grovfed. 1'eren ligner sådan et slagterhus, for mennesker altså
WHAT, har du forresten lige lånt min tidligere signaturtekst?
Det med signatur ved jeg sgu ikke lige hvis du har brugt noget af det var jeg ikke klar over det.... hva er det du har brugt det med skud ??
Det kommer fra et citat i noget gammelt engelsk engang...
-
Bygningen er da godt nok også grovfed. 1'eren ligner sådan et slagterhus, for mennesker altså
WHAT, har du forresten lige lånt min tidligere signaturtekst?
Din var never-versionen
Edit: og det er noget Wayne Gretzky har sagt. Derfor Butcher har brugt det. Men det er da en meget generel ting om livet også, selvom du måske nok tænker fotografi
-
Originally posted by XmuZz
2'eren er da godtnok helt vild fed, ja det ligner et sted fra half life 2, virkelig flotte billeder, man må sige at du er rigtig god til at tage billeder, også alle de andre billeder du har fået uploadet er også kanone, og tak for du uploadede det i stort formatJamen mange tak og np med den store udgave
-
Originally posted by _WHAT_
Det med signatur ved jeg sgu ikke lige hvis du har brugt noget af det var jeg ikke klar over det.... hva er det du har brugt det med skud ??
Det kommer fra et citat i noget gammelt engelsk engang...
Okay, men jeg har ellers brugt den i en del tid, bare med never i stedet for don't, som slacker har sagt. Og som slacker også siger, er det et citat fra Wayne Gretzky...
-
Okay, men jeg har ellers brugt den i en del tid, bare med never i stedet for don't, som slacker har sagt. Og som slacker også siger, er det et citat fra Wayne Gretzky...
det har du da egentlig ret i
-
Originally posted by _WHAT_
det har du da egentlig ret i
Self. ishockey er min passion
-
Nogle rigtig fede billeder. Synes du har fanget den dystre stemning godt, og der er noget virkelig koldt og industrielt over dem
-
Originally posted by Carlsen
Nogle rigtig fede billeder. Synes du har fanget den dystre stemning godt, og der er noget virkelig koldt og industrielt over demJamen mange tak da
-
Jo, da . Selv nr.1 viser den "originalitet" , som der skal til for at at give et budskab// et nyt syn på ting til omverden. Vinduerne er såmænd gode nok!
De mørke og nedlagte lokaler, hvad vil du vise med dem? teknisk set er de helt OK, men har du tænkt over hvad du vil sige med dem??
Jeg glæder mig til at se flere af dine fotos!