hvad sker der efterhånden ?

Originally posted by Carlsen

Nice, er det en ordentlig vogn så?

Som Mikkel nævner en Mazda 3 Touring. Det er fint nok når det er en helt ny bil - prøvede lige en i går og de kører OK.

Men vi skal have et møde her til foråret hvor vi skal fastslå hvilke biler vi vil køre i i fremtiden, så der må jeg finde noget lækkert .

Nogen forresten der skal bruge en voldsom sub og en vild forstærker ?

har en alpine 5 kanals og en 2 x 12" Rockford fosgate i en kæmpe subkasse. Samlet nypris 10000,- - sælges ved hurtig handel til 5000,-

• Arr.. Røvtur at man ikke ejer en rød reje for tiden. Havde ellers ikke været så dårligt.

Og sur røv med bilen. Jeg har endnu ikke haft indbrud i min, og håber aldrig det sker (7-9-13!!!!!!). Nu sker det jo så garanteret..
    Min gamle mors bil havde indbrud omkring 4 gange.
    Til sidst puttede hun ikke noget i, og så blev bilen stjålet.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Ja det er rigtig nedtur når sådan noget sker..
    En god ide er altid at ha alarm i, det afholder sq mange tyve fra at hoppe på bilen.
    Har selv en god alarm i min, sat advarselsklistermærker på ruderne, og den blinker KRAFTIGT blå i forruden. Har et stort anlæg i en gammel bil, men har ikke haft forsøg på indbrug en eneste gang..
    Men føler med dig..

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

• I min nære mfamilie er det eneste vi har været udsat for, at bilen er blevet lånt...

min far opdagede det da der var mudder på bilen om morgenen da han skulle på arbejde. :P