nok nærmere yonah

Centrino - Lavere Vcore
-
-
Originally posted by Fragman
nok nærmere yonah
Ja det er jo det jeg vil vide;)
Hvis Happy^ sidder med en Core 2 Duo "Merom" Zepto, så er det ikke helt til at forstå.. Den side jeg arbejder for skulle nemlig have den som de første i DK.. -
Originally posted by DeH
Ja det er jo det jeg vil vide;)
Hvis Happy^ sidder med en Core 2 Duo "Merom" Zepto, så er det ikke helt til at forstå.. Den side jeg arbejder for skulle nemlig have den som de første i DK..Det er en Yonah jeg sidder med. Men tror nemlig ikke rigtig programmet kan finde så godt ud af det når det er en engineering sample.
-
Originally posted by Happy^
Det er en Yonah jeg sidder med. Men tror nemlig ikke rigtig programmet kan finde så godt ud af det når det er en engineering sample.
Okay "Det var godt":))Ja jeg tror også fejlen ligger deri, måske kan den nye version af NHC der kommer om ca måned, funke ordenligt med din bærbar
-
Ikke nogen der har flere resultater?
-
-
-
findes der ligneden programmer til amd bærbare?
kærestens søster har lige købt en med en turion processor og kunne godt tænke mig at prøve det
-
Originally posted by Try-this
findes der ligneden programmer til amd bærbare?kærestens søster har lige købt en med en turion processor og kunne godt tænke mig at prøve det
Nopes, ikke i samme stil som NHC.
ClockGen ville måske kunne gøre jobbet;) -
Originally posted by DeH
Nopes, ikke i samme stil som NHC.
ClockGen ville måske kunne gøre jobbet;)hmm øv
hvordan ved jeg hvilken pll jeg skal bruge i clockgen egentlig?
-
Originally posted by Try-this
hmm øv
hvordan ved jeg hvilken pll jeg skal bruge i clockgen egentlig?
Der skal du slå chipsættet op inde på clockgens side, eller prøve dig frem.
Hvis computeren fryser med en bestemt PLL, så er det ikke den:D -
Ellers kan RMClock måske hjælpe.. Ja, undskyld jeg finder sådan en gammel tråd frem igen!