Sgr. DBA bruger med Konto

• Hey...

Var der ikke en tråd her inde hvor der var nogle der havde købt et Års abo. som de gerne ville "dele" med os?

Hvis det er en ville jeg være meget glad for at låne det i et par min. da jeg bare skal bruge et nummer...

mange vendelige hilsner

evt. fang mig på pm

Originally posted by KarGa
    Ehm er det ikke et brud på dba's regler?

At man deler? hvordan Fa*en kan det være et brud, så må jeg ikke gi min søster min eller? det kan de jo ikke sige ;)

Originally posted by Angelus

At man deler? hvordan Fa*en kan det være et brud, så må jeg ikke gi min søster min eller? det kan de jo ikke sige ;)

det kan de faktisk godt..det er et personligt medlemsskab..det står vel også i reglerne du har nærlæst da du meldte dig til......

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Angelus

Det er helt korrekt.. for som Fragman siger, det er et personligt medlemsskab... det er ejerens og må kun benyttes af ejeren