Tilsvining over SMS osv.

Originally posted by HuleFanden
    Efter at have set lidt på din hjemmeside tror jeg os kun jeg ville gernere dig på SMS :))

Hehe, det er så stadig kæresten der bliver generet, ikke mig :P

• Hmm lyder sku som en syg person men hvor har han din kærestes nr fra ?? Det må jo være en der kender hende ??

MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

Originally posted by flying-trickster
    Er der et sted at anmelde numre så de kan gøre noget ved det overhovedet? Som har svinet en til, osv? Kan ikke finde nummeret på nettet, desværre. Grrr.. Det er sådan noget jeg ik kan klare, spille smart over en telefon!

Hvis det ikke allerede er blevet nævnt, så kan du jo skrive tilbage på det nummer og be dem om at stoppe, ellers vil du melde dem til politiet for chikane.

Og bliver de ved, så kan du jo netop melde dem.

EDIT: Ellers kan du ringe til dit teleselskab, og få dem til at blokere nummeret.

• Hej!

Det er mig der er blevet svinet til ..
    Det er ikke en jeg kender .. Jeg skrev også tilbage til personen og spurgte hvor han havde mit nummer fra, og det var "bare dukket på på displayet".. Nå ja! Så ligepludselig havde han fået det af ham jeg kan lide, som også skulle have sagt at jeg er billig og på omgang .. Og det ved jeg så, at det ikke er! Så kendte han mig også ligepludselig og jeg ved ikk hvad ..
    Han var bare en tumpe .. Har snakket med mit teleselskab, og jeg kan få nyt nummer på 20min .

Det med man kan blokere sms er smart .. Sad også og overvejede igår, om jeg skulle købe sådan en telefon!

• hmm nedern..

jeg kan kun sige det er provo .. men altså jeg for altid god griner på når folk gør det der ved mig..

jeg har haft mit nummer stort set siden jeg fik telefon..

og hver gang sådan en ensom dreng / pige har gjort det ved, eller prøvet, så har jeg spillet med på den og i stedet for at provokere ham så snakke med ham..

f.eks når han siger han ved hvor du bor, så sig han kan komme forbi og få en kop kaffe osv.

og han vil komme og dræbe jer, jamen så sig at så skal du huske hansker så de ikke kan få fingreaftryk.

altså min menning er at køre den over i humor, det har jeg det med hver gang dette sker, lige meget hvor seriøst personen lyder / skriver.
    jeg kan ikke tage folk seriøst der gør sådan noget over telefonen.

• Du kan ikke melde en person der kører på taletidskort, deres personlige oplysninger er jo slet ikke registreret nogen steder, når de køber sådan et.

Originally posted by Happy^

Man kan altid finde folk ;) Problemet er bare om politiet vil gøre noget, medmindre der er tale om trusler.

Selvfølgelig kan man gøre noget. Man kan sætte en efterlysning i samtlige aviser, og udlove en pænt høj dusør, så skal der nok være en af hans "gode" venner, der føler sig fristet før eller siden. :))

Men naturligvis gør man ikke så meget ud af en så lille ting.

Anyways - Som sagt registerer man sig ingen steder, ved køb af taletidskort, derfor kan han ikke spores, som almindelige abbonnenter kan. ;)

Læs evt. artiklen her >> Frit spil for chikane via taletidskort

• Du kan melde dem for det, det er trusler om at dræbe dig så det er strafbart.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Hvis det er sms så bare slet dem og ignorerer dem, eller hvis de ringer... ligger du bare telefonen ned og forsætter med dit liv, mens han snakker :P

Har aldrig hørt om sådanne tilfælde hvor der faktisk skete noget, det er jo bare folk uden liv... Jeg har altid ignoreret det :)

Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

Originally posted by Carina
    Hvordan vil du have de skulle finde en med taletidskort? :)
    Man kan ikke finde nogle oplysninger overhoved ..

Hvad med telefon nr.?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Nice nok, som sidste udvej tror jeg vi gør det på den måde. Ellers gør jeg bare det samme mod 118 og truer dem med jeg ved hvor de bor :P

EDIT: Så ender det bare med skifter nummer også :D Til 119 eller sådan noget, hehe!

Har du prøvet at ringe til nummeret med en anden mobil/telefon med et andet nummer?

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Er der et sted at anmelde numre så de kan gøre noget ved det overhovedet? Som har svinet en til, osv? Kan ikke finde nummeret på nettet, desværre. Grrr.. Det er sådan noget jeg ik kan klare, spille smart over en telefon!

Meld det til politiet.

The_Unforgiven

• haha n1....