Hey...
Jeg fandt lige den her side, der er en der har kedet sig noget hehe...
De er nu ellers ret godt lavet
Hey...
Jeg fandt lige den her side, der er en der har kedet sig noget hehe...
De er nu ellers ret godt lavet
Langt de fleste af dem er meget meget simpelt lavet med hue/sat så er der nogen hvor det har været nødvendigt med en layer mask men ikke noget vildt imo.
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Langt de fleste af dem er meget meget simpelt lavet med hue/sat så er der nogen hvor det har været nødvendigt med en layer mask men ikke noget vildt imo.
oki, troede bar det var lidt svære, da man f.eks. ser den Øgle, den er lavet ret godt... det er normal en Grøn Anole..
Hvis du så går ind i hue sat og vælger den grønne kanal og ændre hue så vil den skifte til en anden farve
Hvis du så går ind i hue sat og vælger den grønne kanal og ændre hue så vil den skifte til en anden farve
fedt, skal da prøves
det er nu sjovt som mad pludselig bliver uapetiteligt (stavehat) at se på, når det har fået en anden farve - tænker mest på ægget og tomaten.
Men det er da en rigtig sjov effekt der giver nogle ret fede resultater
QuoteOriginally posted by Fruitloop
det er nu sjovt som mad pludselig bliver uapetiteligt (stavehat) at se på, når det har fået en anden farve - tænker mest på ægget og tomaten.
Men det er da en rigtig sjov effekt der giver nogle ret fede resultater
Det er nemlig det utraditionelle der gør et billede attraktivt - det er det hele fototeknikken går ud på At skabe noget som man ikke ser så tit.
lige præcis, man sidder jo og bliver helt forundret, og det overrasker en del når noget ikke er helt som det plejer at være
Præcis, det er faktisk så simpelt. Dog alligevel, kan man opnå nogle sjove og spændende ting ved disse rimelig simple features.
Jeg ved den har været postet herinde, men det er og bliver det vildeste jeg har set lavet i PS.
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Macimuz
Præcis, det er faktisk så simpelt. Dog alligevel, kan man opnå nogle sjove og spændende ting ved disse rimelig simple features.
Jeg ved den har været postet herinde, men det er og bliver det vildeste jeg har set lavet i PS.
Den er sindsyg ja og det er noget mere bøvlet at lave end de der små farve ændringer
Den er sindsyg ja og det er noget mere bøvlet at lave end de der små farve ændringer
Yeah, det kræver en hel del tålmodighed.
Kan sagtens have det sjovt i Photoshop, og nyde at udarbejder nogle spændende produktioner, meeen der er grænser for min tålmodighed, hvad det angår.
QuoteOriginally posted by Macimuz
Yeah, det kræver en hel del tålmodighed.
Kan sagtens have det sjovt i Photoshop, og nyde at udarbejder nogle spændende produktioner, meeen der er grænser for min tålmodighed, hvad det angår.
Ææ æ æææ bæææ æ er det rigtigt forstået at det billede er "tegnet" i PS og ikke bare et manipuleret fotografi ? - for så prøver jeg liiige at samle kæben op fra gulvet igen
Ææ æ æææ bæææ æ
er det rigtigt forstået at det billede er "tegnet" i PS og ikke bare et manipuleret fotografi ? - for så prøver jeg liiige at samle kæben op fra gulvet igen
Nemlig, det ER tegnet
Ææ æ æææ bæææ æ
er det rigtigt forstået at det billede er "tegnet" i PS og ikke bare et manipuleret fotografi ? - for så prøver jeg liiige at samle kæben op fra gulvet igen
buk du dig bare ned og samle op
hehe den ligger der endnu og kommer nok ikke op før engang i aften.. det er da helt utroligt godt lavet det billede. han har brugt ca. 2000 timer, det skulle jeg bruge for at tegne en lige streg i PS
hehe den ligger der endnu og kommer nok ikke op før engang i aften.. det er da helt utroligt godt lavet det billede. han har brugt ca. 2000 timer, det skulle jeg bruge for at tegne en lige streg i PS
Til det holder du bare "shift" nede, når du bruger "line tool"
Se, nu sparede jeg dig 2000 timer
QuoteOriginally posted by Macimuz
Til det holder du bare "shift" nede, når du bruger "line tool"
Se, nu sparede jeg dig 2000 timer
'
Så sender du bare en regning 2000 timer af 500,- +moms pis og papir
Ok Ok dårligt eksempel med den der streg..det var nu mest ment som en joke .....2000 timer af 500 bobs hmmm der røg min nye pc tror jeg
(by the way sorry for en heeeel masse OT )