Hej alle..
er næsten lige startet op på en rogue, som er i lvl 23..
Men hvilket build er bedst til PvP, og stadig godt til PvE?
Hej alle..
er næsten lige startet op på en rogue, som er i lvl 23..
Men hvilket build er bedst til PvP, og stadig godt til PvE?
Combat (kort svar jeg ved det, men ikke så meget andet at sige).
QuoteOriginally posted by Deef
Combat (kort svar jeg ved det, men ikke så meget andet at sige).
Nej da... combat er PvE...
Næ du 21/8/22 eller 31/8/12
Har du prøvet combat i pvp siden du afskriver det så hurtigt? Combat med sværd er lækkert mod andre rogues, og super fedt at grinde CP med da man ikke skal tænke på at være bag sin modstander, hvilket kan være svært i zerks hvor din modstander dør hurtigt.
combat pvp er for langsomt medmindre du har vanvittigt gear, alt hvad der kan give dig crit (fra talents osv) er yderst nyttigt indtil du får noget ordenligt gear.
dagger er i pvp
QuoteOriginally posted by h0d
combat pvp er for langsomt medmindre du har vanvittigt gear, alt hvad der kan give dig crit (fra talents osv) er yderst nyttigt indtil du får noget ordenligt gear.
dagger er
i pvp
QFT
Men som sagt, med comat mister du alt burst damage da din opener 99% af gangene vil være CS. Et dagger build hvor du ikke går så dybt i combat træet er klart at foretrække il pvp. Hvis du endelig vil bruge swords il pvp er der kun n vej, og den hedder HEMOOOOOOOOOOOOOOOO!
QuoteOriginally posted by SeePee
Nej da... combat er PvE...
Næ du 21/8/22 eller 31/8/12
Kunne du uddybe mere hvor de point skal sættes, og hvilket af de 2 der er bedst?
Imp. kick og riposte er super fedt, og du behøver ikke sindsygt gear for at være combat, min rogue alt klarer det særdeles udemærket! (se gear i sig).
Imp. kick og riposte er super fedt, og du behøver ikke sindsygt gear for at være combat, min rogue alt klarer det særdeles udemærket! (se gear i sig).
imp kick er lækker til at stunlocke med (hvis man kan finde ud af det )
riposte er også mega lækker men de fleste warriors har vel stronghold gauts.. riposte er dog lækker mod rogues som ikke har BF gloves
man ka dog ikke bygge pvp ud fra lvl 29 chars anyways, hvis man ikke har burst i open pvp eller bg så er man fucked, medmindre target er mega stoned ;p
Nu er jeg ikke så meget inde i alle de "rogue" udtryk endnu, kommer alle de ting i nævner på et senere tidspunkt?
imp kick? Riposte? burst? CS?
QuoteOriginally posted by Renegade
Nu er jeg ikke så meget inde i alle de "rogue" udtryk endnu, kommer alle de ting i nævner på et senere tidspunkt?
imp kick? Riposte? burst? CS?
Imp Kick: Improved kick, det er et talent der forbedrer din kick ability og silencer din modstander i 3(?) sekunder
Riposte: Talent i combat træet der laver noget dmg og disarmer din modstander
CS: Cheap Shot
QuoteOriginally posted by h0d
imp kick er lækker til at stunlocke med (hvis man kan finde ud af det
)
riposte er også mega lækker men de fleste warriors har vel stronghold gauts.. riposte er dog lækker mod rogues som ikke har BF gloves
man ka dog ikke bygge pvp ud fra lvl 29 chars anyways, hvis man ikke har burst i open pvp eller bg så er man fucked, medmindre target er mega stoned ;p
Det var nu min 60 rogue jeg snakkede om, ik min twink.
Det var nu min 60 rogue jeg snakkede om, ik min twink.
"Burst i open pvp"?
mage står i tyrs hand.. du har dine daggers + SF spec..du smutter over til mage.. ambush BAM 1700 dmg backstab BAM 1400 dmg aktiverer coldblood og smidder en 4 combo evisc i hovedet på ham.. alt det i løbet af 3-5 sec
hehe sådan det skal gøres
Hvad er Sf-spec?
QuoteOriginally posted by Renegade
hehesådan det skal gøres
Hvad er Sf-spec?
seal fate, giver et extra combo point hvergang du critter med en ability
måske kan du riste de idiots in green mages der grinder i tyrs på den måde , men har en mage bare lidt godt gear har du ikk en chance medmindre han bliver så bange da du amb for 1700 at han taber sin joint på gulvet. Samle joint op fra gulvet > tæve rogue i tyrs.
Du ambusher for 1700 , efterfulgt af et hurtigt bs for 1400 , mage har stadig mindst 400 hp tilbage hvis han har rimeligt gear , han blinker frostnova dig sheeper og død rogue. Er det en firemage kan du være heldig da han ikke kan iceblock igen hvis du evt når at blinde ham inden han når at sheepe , ellers er du toast.
QuoteOriginally posted by gille
måske kan du riste de idiots in green mages der grinder i tyrs på den måde , men har en mage bare lidt godt gear har du ikk en chance medmindre han bliver så bange da du amb for 1700 at han taber sin joint på gulvet. Samle joint op fra gulvet > tæve rogue i tyrs.
Du ambusher for 1700 , efterfulgt af et hurtigt bs for 1400 , mage har stadig mindst 400 hp tilbage hvis han har rimeligt gear , han blinker frostnova dig sheeper og død rogue. Er det en firemage kan du være heldig da han ikke kan iceblock igen hvis du evt når at blinde ham inden han når at sheepe , ellers er du toast.
OOO smid en vanish ind mens coldblood er aktiveret med en 4 combo evisc som rammer for +1400 dmg, hvis du endelig får roguen sheepet så er der vel noget som hedder trinket/sprint, gg
hvis en mage angriber først, er man så som rogue ikke rimelig meget dødsdømt?
Til pvp hvilke våben er så bedst at gå med, løber selv med en hurtig dagger i off hand, og en kraftig dagger i main hand..