Så lige de her fede skyer og løb op og hentede kameraet, og jeg synes faktisk jeg har fået et overraskende godt resultat, men hvad synes i?
http://almegaard.hotserv.dk/index.php?showimage=17
Også lige et fra go-kart turen igår! :
Så lige de her fede skyer og løb op og hentede kameraet, og jeg synes faktisk jeg har fået et overraskende godt resultat, men hvad synes i?
http://almegaard.hotserv.dk/index.php?showimage=17
Også lige et fra go-kart turen igår! :
Ikke helt dårligt men syntes ikke træerne i forgrunden bidrager med noget som helst, havde været bedre hvis de ikke var med... eller hvis de havde været mere med.
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Ikke helt dårligt men syntes ikke træerne i forgrunden bidrager med noget som helst, havde været bedre hvis de ikke var med... eller hvis de havde været mere med.
Rigtigt!
Men jeg kunne ikke få det billede af skyen jeg ville have uden dem..
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Almegaard
Rigtigt!
Men jeg kunne ikke få det billede af skyen jeg ville have uden dem..
Ahh mon ikke du kunne hvis du havde flyttet din små fusser lidt
Det andet billede du har postet har du ændret på i ps det har været for lyst og du har rettet på det. Det er egentlig fint nok det er bare meget tydligt lige omkring personerne. De lyser jo nærmest
Ahh mon ikke du kunne hvis du havde flyttet din små fusser lidt
Det andet billede du har postet har du ændret på i ps det har været for lyst og du har rettet på det. Det er egentlig fint nok det er bare meget tydligt lige omkring personerne. De lyser jo nærmest
Nej kune jeg ikke, da jeg så skulle have stået ude midt i en sø
Og til det andet billede: nej det er ikke fordi det har været for lyst, men fordi jeg skulle lave den der motion blur, men ikke på personerne...
Nej kune jeg ikke, da jeg så skulle have stået ude midt i en sø
Og til det andet billede: nej det er ikke fordi det har været for lyst, men fordi jeg skulle lave den der motion blur, men ikke på personerne...
Samme princip du har stadig haloes som skal fixes
Hmm stod træerne ude i søen så for kunne da have været et spændende billede egentlig... du har ikke et af hele sceneriet ??
Samme princip du har stadig haloes som skal fixes
Hmm stod træerne ude i søen så for kunne da have været et spændende billede egentlig... du har ikke et af hele sceneriet ??
Haloes? som er?
Nej selvfølgelig står de ikke ude i søen, men mellem træerne og søen er der cirka et 5 meter bredt bælte med tidsler og brændenæller. Man gør meget for det perfekte billede men ikke så meget
Haloes? som er?
Nej selvfølgelig står de ikke ude i søen, men mellem træerne og søen er der cirka et 5 meter bredt bælte med tidsler og brændenæller. Man gør meget for det perfekte billede men ikke så meget
![]()
Det er at personer nærmest lyser den skindende kant rundt omkring er en halo
Det er at personer nærmest lyser den skindende kant rundt omkring er en halo
Ok nogle foreslag til hvordan jeg får dem væk?
Lav din maske, selection eller hva du brugte da du lavede motionblur bedre det er fordi de ikke er som den skal være og man kan se noget at det andet lag.
Jeg vil give _What_ fuldstændigt ret i at de Go-kart drivere kunne være skarpere og bedre.
Ellers et par udmærkede billeder.