Jeg syntes dungeons er meget uoverskulige så jeg prøvede atlas men det er jo lidt snyd så ville lige høre om man kan blive banned af at bruge det.
Kan man blive banned af at bruge atlas,
-
-
Nej, det kan du ikke.
-
well du ka gå på google og finde et map, er det snyd?
et addon du smider i Addon mappen kan du ikk blive bannet for btw (altså addons hvor du ikke har .exe programmer kørende i baggrunden)
-
Originally posted by CarStone
well du ka gå på google og finde et map, er det snyd?et addon du smider i Addon mappen kan du ikk blive bannet for btw (altså addons hvor du ikke har .exe programmer kørende i baggrunden)
Jo du kan?
En af mine venner blev banned i 3 dage pga han havde et addon der auto ressede ham...
Tror nok at reglerne siger at du ikke må have et addon der gør ting for dig automatisk... Tror man skal trykke på en tast ved hver action ellers er det ulovligt...
-
Originally posted by købkøb
Jo du kan?
En af mine venner blev banned i 3 dage pga han havde et addon der auto ressede ham...
Tror nok at reglerne siger at du ikke må have et addon der gør ting for dig automatisk... Tror man skal trykke på en tast ved hver action ellers er det ulovligt...
Skal vi nu til den diskussion igen?
Reglerne er kort sagt som carstone siger: Addons der kun ligger i addons mappen, og ikke har .exe programmer kørende i baggrunden er lovlige!
De addons der ligger i addons mappen benytter funktioner blizzard har indbygget i spillet. Hvis der bliver lavet addons blizzard ikke ønsker fjerner de funktionerne der gør dette addon muligt (som det skete med mana conserve i CTRA).
-
Originally posted by DKTiger
Reglerne er kort sagt som carstone siger: Addons der kun ligger i addons mappen, og ikke har .exe programmer kørende i baggrunden er lovlige!
De addons der ligger i addons mappen benytter funktioner blizzard har indbygget i spillet. Hvis der bliver lavet addons blizzard ikke ønsker fjerner de funktionerne der gør dette addon muligt (som det skete med mana conserve i CTRA).
Addon's der gør ting for dig automatisk er vidst noget de ser lidt slævt til
-
Altså 3 dage kan man overleve men bare man ikke kan blive banned permanent.
-
Ok men de banner folk for det anyways... Så ifølge blizzard(Som er guder i den verden vi spiller i) så er det ulovligt...
-
Originally posted by købkøb
Ok men de banner folk for det anyways... Så ifølge blizzard(Som er guder i den verden vi spiller i) så er det ulovligt...
Er du sikker på at det er det han blev bannet for?
-
Er du sikker på at det er det han blev bannet for?
Har heller aldrig hørt om nogen der er blevet banned for addons der ikke var 3. parts.
Jeg har da altid selv bare ressurrected med en script() kommando på en macro knap. Har aldrig hørt noget til det.