lucky bastard
-
-
nej det tror jeg vidst ike
-
Aaaarh den tror jeg så ikke helt på.. Han skulle simpelthen tage en hel kasse, og kun scanne én?
-
Den har vi snart set på Tweak, et utal af gange.
Synes egentlig heller ikke den er så speciel igen - Det er da ikke bedre end folk der vinder en sjat i lotto.
-
narrrh det er rigtigt men prøv og tænk at gå ned og købe et gfx feks. 7900gt også får du lige 7900gt*50
uhh det kunne sQ være nice;)
-
hahaha... fedt!
-
Originally posted by Happy^
Aaaarh den tror jeg så ikke helt på.. Han skulle simpelthen tage en hel kasse, og kun scanne én?Hvis stregkoden nu sad uden på kassen, så er det rimelig sandsynligt, hvis man slet ikke havde nogen forstand på det.
-
Originally posted by Zlinky
Hvis stregkoden nu sad uden på kassen, så er det rimelig sandsynligt, hvis man slet ikke havde nogen forstand på det.
Hvilket den meget tit gør, så man lagerdrengene kan registrere produktet i databasen uden at skulle åbne kassen.
Da vi var i Spanien skete noget lignende. Kassedamen scannede vores sixpacks med Corona ind til 1 euro stykket (prisen på én corona)
-
Originally posted by SaLtUm
narrrh det er rigtigt men prøv og tænk at gå ned og købe et gfx feks. 7900gt også får du lige 7900gt*50uhh det kunne sQ være nice;)
Så skulle salgs personen være en komplet idiot, for at bære 50 kasser 7900gt'er er fysisk umuligt