Hvor mange FPS??

  • Kører spillene med alt på max. og opløsnig min. 1280x1024. hvis det ikke kan lade sig gøre. Køber jeg et bedre GFX.


    min. FPS 25 helst 60.


    Spil som fx Oblivion etc. spiller jeg med de 25 FPS og andre plejer at køre 60 eller over.

  • Quote

    Originally posted by Renegade


    er jo ikke kun for at få de ekstra fps at folk køber dyre gfx, men også for at få så meget "eye-candy" med som muligt :)


    ja nemlig ved et lille kort er grafikken bare så af møg til met mit nye kort ser ALT straks meget bedere ud, meget finere, skinne og detaljeret, skrapt, kører mere flyende.


    I hl2 episode one med alt guf på ser det bare totalt flot ud.


    Som at være der selv, og være totalt bange for at skvatte ud over kanten, ned i den dåbeste afgrund..


    Jeg ved ik hvad mit kort trækker..


    Edit: jo min sig passer nu..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().


  • kender godt fornemelsen og det er fedt :P

  • Jeg vil lige tilføje en lille ting omkring dette med FPS.


    Det handler alt sammen om vaner og tilvending.


    I denne artikel her bliver HeatoN^ stillet et spørgsmål ang. et Counter Strike event han var til i USA med NiP hvor skærmene var fladskærme. Det var obligatorisk og normalt gamer disse professionelle spillere jo på CRT. Han siger blandt andet:


    Also, you can only manage to play for a couple of hours a day before you get a headache and feel sick, because of the 60 hz


    "What is it like to be playing at TFT monitors, really? Do you only practise to get used to the monitors or is it something in your playing style that has to be adjusted?
    Well, our aim is not really what it should be, it's a lot of mislocated sprays etc. Also, you can only manage to play for a couple of hours a day before you get a headache and feel sick, because of the 60 hz. The playing style doesn't really have to be adjusted because of the TFT monitors, although we have changed a whole lot because of the quick roundtime and try to use that as good as we can.
    "


    Jeg får jo ingen hovedpine ved at spille på fladskærm, men det gør han fordi han er vandt til noget andet. Jeg føler på samme måde når jeg ikke køre 100 fps - mega irreterende for øjnene.




    Kilde: Link

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Ja jeg foretrækker det som de andre, omkring 80, og jeg køre 1440x900 med alt slået til, og det køre bare.
    ________________________



    Tror nu ikke på du kan køre Ghost Recon Advanced Warfighter, ved 1600x1200 med alt slået til, og hellere ikke F.E.A.R, men sikkert nok Far Cry og de lidt ældre spil.


    har ikke lige prøvet dem du nævner der men har intet problem med CS source, B &W 2 eller Tomb Raider Legend