Internetudbydere i aalborg?

Originally posted by Renegade

Okay troede ikke stofa var så ustabilt, mit kører i hvert fald som det skal.. Har haft stofa i ca. 3 år uden probs..
    Nogle gange hvor det har været nede, grundet tekniske ting, men aldrig oplevet at jeg ikke ku spille online fps spil, overhovedet..

Heller ikke her, har slet ikke oplevet alle de skavanker som i andre snakker om. Dermed ikke sagt at det ikke passer selvfølgelig.

Men jeg synes nu stofa har leveret mig et glimrende produkt, sjældent nedetid, stabil forbindelse osv. Har sjældent haft brug for support, så kan ikke sige så meget om det.

Men det er også i lille middelfart, så kan ikke sige noget om hvordan det fungerer andre steder :)

Originally posted by FlexQ
    Når jeg får det der bekræftelses brev med posten fra stofa, så skriver jeg bare at jeg ikke er interesseret i det alligevel :) ...

Men for faen - det kan da ikke passe at der ikke er lagt fiber ud, der bor da SÅ mangemennesker i det område :S

Det kan da nemt passe der er mange rigtig tæt befolkede områder der ikke har fiber bor selv i et desværre :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Det kan da nemt passe der er mange rigtig tæt befolkede områder der ikke har fiber bor selv i et desværre :(

Der er et fiberleverende firma der har hovedkontor i aalborg ?:S

Originally posted by FlexQ

Der er et fiberleverende firma der har hovedkontor i aalborg ?:S

Hvilket firma?

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler