Iamageshack :(

• Er jeg den eneste der er ved at være godt træt af dem og alle deres latterlige reklamer :(

Syntes godt nok det er belastende at man drukner i reklamer og at der kommmer 10 popups når man åbner et billede :(

Opfordring herfra når folk viser billeder og ikke selv har hosting så drop imageshack og brug en ad de andre som ikke kaster et ton reklamer ud til os :(

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Bruger også popup blocker og den tager da en 5 stykker når man åbner siden :( Syntes egentlig det er nok til jeg ikke vil stytte dem at der er så meget flimemr og popups.

Hellere alcoholic den er hurtigere og uden så meget pis :)

Originally posted by _WHAT_
    Bruger også popup blocker og den tager da en 5 stykker når man åbner siden :( Syntes egentlig det er nok til jeg ikke vil stytte dem at der er så meget flimemr og popups.

Har aldrig brugt alcoholic. Men den kan vel heller ikke lave de samme ting, som f.eks. thumbnails?

Originally posted by Butcher

Har aldrig brugt alcoholic. Men den kan vel heller ikke lave de samme ting, som f.eks. thumbnails?

Kan den så faktisk godt jo :) også er den dansk :)

• Ser aldrig reklamer eller pop-ups. Bruger også kun imageshack til deep links. Så det er nok derfor.

Imageshack leverer da en fin service. Jeg synes ikke der er noget i vejen for at de smider reklamer på - tør ikke tænke på hvad det koster at have deres kram kørende.

Så kan man jo blokere skidtet hvis man vil.

Originally posted by _WHAT_
    Bruger også popup blocker og den tager da en 5 stykker når man åbner siden :( Syntes egentlig det er nok til jeg ikke vil stytte dem at der er så meget flimemr og popups.

Jeg tror dit problem ligger et andet sted, hvis du får fem popup vinduer hver gang du åbner et billede. Jeg har aldrig nogensinde oplevet en popup på imageshack. Virker helt fint, som altid.

Originally posted by Carlsen

Jeg tror dit problem ligger et andet sted, hvis du får fem popup vinduer hver gang du åbner et billede. Jeg har aldrig nogensinde oplevet en popup på imageshack. Virker helt fint, som altid.

Siden virker også fint og jeg for heller ikke popupen frem popup killer nakker den men kan se at der kommer mellem 3 og 5 fra den side.

Alt efter hvornår på døgnet man lige kigger syntes jeg heller ikke siden er for hurtig i forhold til andre...

Prøv... http://www.alcoholic.dk hurtigere og bedre imo :)

• Jeg har heller aldrig oplevet hverken popups eller andre reklamer hos imageshack.

Men, for mig, virker det også lidt som om det bare er for at promovere alcoholic.

Imageshack har ihvertfald altid virket hel perfekt for mig, uden nogen gener.

Originally posted by fhqwhgad
    Jeg har heller aldrig oplevet hverken popups eller andre reklamer hos imageshack.

Men, for mig, virker det også lidt som om det bare er for at promovere alcoholic.

Imageshack har ihvertfald altid virket hel perfekt for mig, uden nogen gener.

Hehe, havde samme tanke.

• Brug gerne noget andet end alocholic for min skyld er bare træt af imageshack og den anden jeg lige kendte var alco.

Bruger aldrig selv nogen af delene har min egen server jeg kører på det er nu at foretrække imo :)

Skal da også lige indskyde at jeg intet på nogen måde har med alco at gøre og absolut intet for ud af at skrive noget som helst om den. Bare en dansk service der er hurtigere og med mindre reklame og som tilbyder det samme som imageshack.

• Jeg får altid en popup fra imageshack og et par stykker der bliver blokeret... Jeg vil give what ret i at folk burde skifte service

Ud over det, så syns jeg da det er noget fis i ikke gider støtte alcoholic... Når det er en bruger herinde fra der har lavet den, så syns jeg squ godt i kunne bakke lidt op omkring projektet, specielt når den faktisk tilbyder det imageshack også gør

Edit: Ska lige siges at jeg heller intet har med siden at gøre... jeg syns bare godt man kan støtte projektet

Originally posted by KarGa
    Jeg får altid en popup fra imageshack og et par stykker der bliver blokeret... Jeg vil give what ret i at folk burde skifte service

Ud over det, så syns jeg da det er noget fis i ikke gider støtte alcoholic... Når det er en bruger herinde fra der har lavet den, så syns jeg squ godt i kunne bakke lidt op omkring projektet, specielt når den faktisk tilbyder det imageshack også gør

Edit: Ska lige siges at jeg heller intet har med siden at gøre... jeg syns bare godt man kan støtte projektet

Gratis billedhosting skal nu nok altid finde brugere. Jeg har det bare fint med imageshack, har et galleri for alle uploadede billeder er samlet og så videre. Så jeg bliver. Fis eller ej, who cares.

• Til de billeder jeg skal have online fast ville jeg aldrig bruge en service som imagshack, alcoholic eller noget som helst andet det stoler jeg ikke nok på sådanne sites til. Der er imo kun en løsning og det er en god hosting løsning som man selv styrer.

• hmmm

.dk eller .com der kunne jo være en forskel der... siden jeg snakker om er .com verision som bla. bliver brugt herinde...