Warrior Talent Build (ris/ros)

• Go spec go spec! :)
    Har ikk haft anger management siden det blev nerfed, og ved ikk hvor stor en hjælp det egentligt er at ha' :/ jeg ville nok gå for 1 xtra point i imp hamstring! det hjælper meget i pvp!

og improved demo shout er nok lidt waste. jeg har haft booming shout i nogle måneder nu og er VILD med det. 3min på battleshouts er fx imba. og meget større range på demo shout når du skal finde rogues :p

men ellers go spec, og nice gear hvis det er dit ;)

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by CarStone
    Go spec go spec! :)
    Har ikk haft anger management siden det blev nerfed, og ved ikk hvor stor en hjælp det egentligt er at ha' :/ jeg ville nok gå for 1 xtra point i imp hamstring! det hjælper meget i pvp!

og improved demo shout er nok lidt waste. jeg har haft booming shout i nogle måneder nu og er VILD med det. 3min på battleshouts er fx imba. og meget større range på demo shout når du skal finde rogues :p

men ellers go spec, og nice gear hvis det er dit ;)

Okay, jeg tror bare jeg tyv stjæler dit build så (:
    Nej, det er ikke min character :D

• Jeg ved ikke om man kan sige der er et bedste, der er mange små varianter med hver sin styrke.

Men jeg vil klart fortrække Arms frem for Fury. Jeg har været 20/31 et par gange og det er da også udemærket, men jeg finder Arms (MS) så meget sjovere.