Rhodesian ridgeback

Originally posted by fhqwhgad

Argh! Labrador er s? kedelig en hund.
    Det er for ?vrigt ogs? dem der st?r bag flest hundebid i danmark.
    Sikkert fordi de ser s? harml?se ud, folk g?r nok hen til dem uden forbehold.

Eller ogs? fordi det er dem der er flest af :))

Originally posted by Carlsen

Eller ogs? fordi det er dem der er flest af :))

Jeg tror det er fordi de er tr?t af at v?re undertrykte og nu pr?ver at overtage verdensherred?mmet.

Labradoren er en syg hund.

Originally posted by KarGa
    En hund der bider, har bare en d?rlig ejer ;)

Helt enig.
    F?r min hund om sm? 3 uger, og har lige meldt den til lydighedstr?nning idag.
    M?tte h?re p? hvor ond en hund jeg f?r og hvordan den vil angribe alle hunde s? snart den ser dem. Og n?r den bider giver den jo aldrig slip! :(
    Man skulle tro at en der st?r for hundetr?nning vidste lidt mere om tingene.

Ahh nu ska i ikk disse min hund :D En hund der bider, har bare en d?rlig ejer ;)

En labbe er da den eneste rigtigt race at v?lge hvis man ska ha en familiehund :D Skarpt forfulgt af en ?gte sch?ffer

Jeg er nu ret tosset med en Bullterrier. Er nu ogs? selv til store hunde. Men Bullterrieren vejer godt i ?jeblikket :)

[Blocked Image: http://www.volmernet.de/1.gif]

[Blocked Image: http://www.qualazampa.info/cani/bullterrier.jpg][Blocked Image: http://www.dropthatsock.com/content/bullterrier.jpg]

Helt enig.
    F?r min hund om sm? 3 uger, og har lige meldt den til lydighedstr?nning idag.
    M?tte h?re p? hvor ond en hund jeg f?r og hvordan den vil angribe alle hunde s? snart den ser dem. Og n?r den bider giver den jo aldrig slip! :(
    Man skulle tro at en der st?r for hundetr?nning vidste lidt mere om tingene.

Selvom en stor del ligger i opdragelsen, har de enkelte racer s?rlige karaktertr?k. Men vi er helt enige om at det ligger i opdragelsen - dog er nogle hunderacer stadig mere agressive end andre.

• Hvor er det den hund er fra? Syns jeg ka huske det plettede ?je fra en herre sej tegneserie :D The Itch eller s?dan noget :P

Men ja, den er da ogs? s?d nok :) men der ska squ v?re noget mere pels at kradse i :D

Hvor er det den hund er fra? Syns jeg ka huske det plettede ?je fra en herre sej tegneserie :D The Itch eller s?dan noget :P

Men ja, den er da ogs? s?d nok :) men der ska squ v?re noget mere pels at kradse i :D

Kort, stiv pels er vejen frem. Helt sikkert.

Carlsen
    Ja, men den er jo slet ikke agressiv. Den er beskyttende og den vil nok ogs? gerne sl?s hvis den m?der andre der vil, men selve racen er jo ikke p? nogen m?de agressiv hvis du bare l?rer den at v?re sammen med andre hunde.
    T?verne kan godt blive lidt dominerende hvis de ikke lige l?r at fungere med andre hunde, men s?dan er kvinder jo.

Men f? hunde er agressive i natur.

S? lige "Dogs with jobs" p? national geographics. Der var en dame der bruge en pit bull terrier som rednings hund. Den var vild s?d og super til jobet. Rendte rundt og opsnussede gamle demente damer og hvad ved jeg.

Det hele handler om opdragelsen, med mindre den selvf?lgelig har en mental defekt.

Det hele handler om opdragelsen, med mindre den selvf?lgelig har en mental defekt.

Jeps eller ihvertfald er 90% af ansvaret der...
    Nogle hundeejere mangler fuldst?ndig at s?tte sig i respekt overfor hunden og det er f?rst der det virkelig ka g? galt...

Edit: Labradorer har skam ogs? kort, stiv pels, den er bare l?ngere end det der :P Ellers er der jo ikk noget at kl? i :D