Undervandet (UPDATE!!!)
-
-
Flotte billeder, men hvorfor er de allesammen s? grynede?
-
pga d?rlig belysning, ergo h?j ISO for nogenlunde lukketid
-
Originally posted by KarGa
Flotte billeder, men hvorfor er de allesammen s? grynede?Ja, det ligner n?sten billeder fra en mobil ??
-
G? du derind med en mobil og tag et billede det ville v?re sort.
Billederne er ved iso 1600 for bare at f? noget der n?rmer sig en fornuftig lukketid det giver lidt gryn. Men heller et billede med lidt gryn end intet billede.
-
Helt klart flotte billeder, hvad er de taget med og hvor er de taget henne?
-
Originally posted by XmuZz
Helt klart flotte billeder, hvad er de taget med og hvor er de taget henne?De er taget i nords?muset i nordjylland. 20D og 24-70L se exif for indstillinger.
-
De er taget i nords?muset i nordjylland. 20D og 24-70L se exif for indstillinger.
Okay. Der har jeg ogs? v?ret mange gange bor ikke s? langt der fra.
-
Okay. Der har jeg ogs? v?ret mange gange bor ikke s? langt der fra.
Det g?r jeg men var p? ferie
-
Haha t?nkte det nok, der bor hellere ikke s? mange computer mange computer n?rder her oppe i norden
-
Haha t?nkte det nok, der bor hellere ikke s? mange computer mange computer n?rder her oppe i norden
Men vi er da nogle -
Jaaa...
-
Motiverne er som s?dan fine nok, men alt alt for grynede.
-
Originally posted by Happy^
Motiverne er som s?dan fine nok, men alt alt for grynede.Hehe som skrevet det er fint bem?rket
Men det er grynet eller intet billede kan man sige
Du kunne godt tage et uden men lukketiden ville s? v?re meget h?j. Du kan jo se hvad den er p? 1600 og tr?kke 2 eller 3 fra
-
Syntes nu heller ikke de er specielt flotte.
Uanset hvor svært det er at ta billeder i sådan belysning, så ødelægger grynene da billederne. -
Originally posted by fhqwhgad
Syntes nu heller ikke de er specielt flotte.
Uanset hvor svært det er at ta billeder i sådan belysning, så ødelægger grynene da billederne.Det er fint med dig men ingenting er heller ikke pænt nogen gange må man leve med lidt støj
Jeg har prøvet at mindske støjen nu i ps alle billeder er updateret.
-
Originally posted by _WHAT_
Det er fint med dig men ingenting er heller ikke pænt nogen gange må man leve med lidt støj
Jeg har prøvet at mindske støjen nu i ps alle billeder er updateret.
Ja, men når vi nu skal vurdere billederne, så er vi nødt til også at se på kvaliteten af billedet - og støj ødelægger altså et billede helt.
-
Så dem ikke i original tilstand, men sys de ser fine ud nu
Troede - da jeg så post titlen - at du selv var under vand med et undervands cam hehe....Og ja vi er ikk mange comp geeks i nordjylland
-
Originally posted by John H
Ja, det ligner næsten billeder fra en mobil ??
Meget bedre end de der 'mobilbilleder' fra før
det ser sgu godt ud nu, hvordan har du redigeret dem ??
-
Originally posted by John H
Meget bedre end de der 'mobilbilleder' fra før
det ser sgu godt ud nu, hvordan har du redigeret dem ??
God tålmodighed i photoshop