Kornmark og sti

• Himlen er faktisk bare en gradient hvor jeg har 'stj?let' farven fra fra 1.. syntes det s? lidt kedligt ud med en hvid kun

p? 1 gik jeg egentlig lidt efter det m?rke. original billedet er faktisk meget lyst, der kan man se alle kornene og bakken er ser gr?n ud

• Kan godt lide begge billeder. Kan faktisk rigtig godt lide etteren.

T?nkte p?, har du 1'eren i et st?rre format? I s?fald, var det et man kunne f? fingerne i? Kunne godt bruge det til lejligheden nemlig. Har gang i en billedeserie af 4 billeder, hvor netop man ser en sol p? den m?de. Synes det skaber en rigtig fed stemning.

Edit:
    Med alle de sp?ndende billeder folk oploader i disse tider, f?r man endu mere l?st til at f? sig et digicam, men man kan jo ikke f? alt man ?nsker sig (endnu).

Originally posted by Macimuz
    Kan godt lide begge billeder. Kan faktisk rigtig godt lide etteren.

T?nkte p?, har du 1'eren i et st?rre format? I s?fald, var det et man kunne f? fingerne i? Kunne godt bruge det til lejligheden nemlig. Har gang i en billedeserie af 4 billeder, hvor netop man ser en sol p? den m?de. Synes det skaber en rigtig fed stemning.

Edit:
    Med alle de sp?ndende billeder folk oploader i disse tider, f?r man endu mere l?st til at f? sig et digicam, men man kan jo ikke f? alt man ?nsker sig (endnu).

Jeg har det p? samme m?de. Jeg ville sgu ogs? godt have fat i et lidt mere seri?st kamera, og s? kommer ud og pr?ve mine evner af. Men det bliver ogs? i l?bet af n?ste ?r - et arbejds?r=penge?r :))

• Begge billeder er sk?ve/h?lder - desuden s? virker efterbehandlingen imo noget kikset. For unaturligt efter min smag - og s? er billederne for uskarpe.
    M?ske er det meningen. Desuden er motiverne meget traditionelle imo.
    Men s?'n er vi jo forskellige. ;)

Originally posted by Macimuz
    Kan godt lide begge billeder. Kan faktisk rigtig godt lide etteren.

Edit:

Desv?rre kun et 4mp kamera - men du kan selv lege lidt med det hvis det er det skal v?re st?rrere eller hva du nu ?nsker :)

2250x1665 1.75mb

• Jeg synes at 2'eren er rigtig god, det er stemningsfyldt og jeg synes du har fanget nogle gode linier.

1'eren er ok, men jeg kan ikke lade v?re med at undre mig over om det er med vilje at horisonten tilter eller om det er en fejl.
    Jeg ville helt klart bedre kunne lide det med en lige horisont. Lyset fanget i kornet ser rigtig godt ud

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

Desv?rre kun et 4mp kamera - men du kan selv lege lidt med det hvis det er det skal v?re st?rrere eller hva du nu ?nsker :)

2250x1665 1.75mb

Ogs? tak her :9xo

Nogle rigtig flotte billeder, kan du smide de billeder op du ikke har redigeret kunne nemlig v?re sp?ndene at se dem, 1'eren er rigtig god.