Ekstrem varme i Danmark for tiden

  • Haha så kan I jo bare lære det :crazyeyes:


    Har lige været ude på McD og hente en sort sæk med isterninger og har sat 4 x 80mm blæsere op på et stativ. Skal til at slå parasollen op ude på terrassen - så vil jeg se Michael Rasmussen vinde etapen, blive luftkølet, drikke vold koldt cola (i skygge) :D


    Takker Ice, god sommer :cheers:

  • Pfff i har det fandme godt, har været inde og røgdykke i beredskabet hvor vi render rundt inde i et hus hvor det er små 100 grader nede ved jorden og over 400 ved loftet. Nåå ja så skal vi jo også rende rundt i de der klamme fede dragter med fuld åndedrætsbeskyttelse en slange der vejer godt til og så SKAL vi kravle 2 etager igennem. Så da vi kom ud var det herre lækkert køligt så i skal slet ikke klage :pokey:

  • Idag ska jeg sidde meget på toilet, da jeg har diarre :P


    Ellers ska jeg se om jeg kan nå op på top300 på arcor stats server i DODS!

  • mit værelse har rundet de 31,6 grader.. ser ud til at det er rekorden herinde indtil videre :P


    citat fra vejrudsigten:
    "[...]Det forventes at temperaturen i morgen torsdag lokalt kan komme op på 33-34 grader."


    auch 8o mon der er fyldt op på strandene imorgen?

  • Quote

    Originally posted by ScratchY
    citat fra vejrudsigten:
    "[...]Det forventes at temperaturen i morgen torsdag lokalt kan komme op på 33-34 grader."


    auch 8o mon der er fyldt op på strandene imorgen?


    Mit køleskab er fyldt op med pilsnere så varmen kan bare komme :roller:

  • Ja god sommer til folket på tweak..:)


    Og sommer kan man fandme sagtens sige... for fanden hvor er det varmt....


    Min hund, som ellers gør 24/7, synes alligevel det er for varmt til at rende rundt og gø.....


    Men idag har jeg siddet indenfor, da det ikk er til at sidde udenfor pga. varmen, så jeg har siddet ved min dejlige blæser...:D Dog har jeg også klippet hæk sammen med min papa, han mente lige den trængte...?!:(


    Imorgen skal jeg så på den årlige tur til djurssommerland sammen med familien og nogle af familiens venner, det bliver hyggeligt nok....


    Men som sagt, God sommer til folk, håber ikk varmen tager for meget på folk..:)


    Mvh.


    Klovnemanden

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Originally posted by Shooqer


    Nyd det mens det varer


    Og det gør jeg.... det er alt for dejligt at han ikk larmer så meget...:D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Har fået lagt noget ferie og barsel sammen så skal kun arbejde 1 uge i de næste 10... Og så er det jo bare skønt hvis varmen kan vare ved....

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Skal en tur ud til Amager Strandpark og se hvad det er for noget idag.. Det er jo idag de har lovet RET varmt vejr! :clap:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Har lige f?et en sms fra en veninde der er i Tyrkiet@Antalya.. If?lge de lokale var der m?lt temperaturer inde i selve byen p? 46 grader! :ohmy:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • H?rdt med varmen :(


    Is?r n?r man n?gter at bruge shorts til andre form?l end badeshorts...
    Har flyttet m?bler idag, og da jeg kom hjem var jeg sur og fandens svedig, smed t?jet og hoppede i bad og kom ud 2 kilo lettere end da jeg tog hjemmefra, l?kkert ikke?


    ... Ingen pool her, men mine bedstefor?ldres som jeg benytter er 25,5grader varm.. 1,5m*10m*4m = 60m^3 /// 60.000 liter


    Men ellers - var p? stranden hver dag da jeg var i sommerhus (Duodde // Bornholm) Desv?rre forlyder det at algeangrebet er taget til, ville ellers v?re l?kkert med en dukkert i gode omgivelser her i KBH omegn 8)