Fulrate ???

• Hvad syntes i om den internet udbyder ???? er det noget der er godt ??

10/1024 ca. 439.-

http://www.fulrate.dk

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Rettet en gang, sidst af Meinder ().

Originally posted by Zulu
    CPH-Metronet tilbyder 24/1 til 399,- pr. mdr.
    http://www.cph-metronet.dk

Jeg har selv bestilt 8/1 til 299,- pr. mdr. og venter spændt på at det bliver oprettet.

Min kammerat har lige fået det og det kører da også , men det er lidt en mærkelig måde de kører reklame på.
    " Op til 24 mbit" ?? . Han har aldrig været oppe over 16mbit - og de siger selv at med mindre man næsten er nabo til deres central kommer du ikke på 24mbit. Hvorfor så ikke bare skrive 16mbit ? - sådan noget synes jeg er for klamt.

Fullrate har efter hvad jeg har hørt omkirng kun lydt godt - havde jeg ikke fået internet igennem mit nye job, havde det helt sikkert været mit første valg ;)

Originally posted by Aerial
    Min kammerat har lige fået det og det kører da også , men det er lidt en mærkelig måde de kører reklame på.
    " Op til 24 mbit" ?? . Han har aldrig været oppe over 16mbit - og de siger selv at med mindre man næsten er nabo til deres central kommer du ikke på 24mbit. Hvorfor så ikke bare skrive 16mbit ? - sådan noget synes jeg er for klamt.

Fullrate har efter hvad jeg har hørt omkirng kun lydt godt - havde jeg ikke fået internet igennem mit nye job, havde det helt sikkert været mit første valg ;)

24Mbit er op til normalt 500meters penge - ikke sindsyg langt hehe men bor man i KBH er det normalt nok, med mindre man bor i ydre områderne.
    Tjaa de skriver det jo fordi man kan opnå den hastighed men kun under bestemt omstændigheder (så som afstand).
    ADSL2+ kan stort set ikke køre med fixed hastigheder, eller jo så skulle man sige 10Mbit istedet for, men det er jo ikke sjovt at sælge ;)

Men ja har også kun hørt ok ting om Full indtil nu, kun nogle små ting i siderne som ingen har kunne gøre noget ved.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().