Hvad syntes i om den internet udbyder ???? er det noget der er godt ??
10/1024 ca. 439.-
Hvad syntes i om den internet udbyder ???? er det noget der er godt ??
10/1024 ca. 439.-
CPH-Metronet tilbyder 24/1 til 399,- pr. mdr.
http://www.cph-metronet.dk
Jeg har selv bestilt 8/1 til 299,- pr. mdr. og venter spændt på at det bliver oprettet.
QuoteOriginally posted by Zulu
CPH-Metronet tilbyder 24/1 til 399,- pr. mdr.
http://www.cph-metronet.dk
Jeg har selv bestilt 8/1 til 299,- pr. mdr. og venter spændt på at det bliver oprettet.
Min kammerat har lige fået det og det kører da også , men det er lidt en mærkelig måde de kører reklame på.
" Op til 24 mbit" ?? . Han har aldrig været oppe over 16mbit - og de siger selv at med mindre man næsten er nabo til deres central kommer du ikke på 24mbit. Hvorfor så ikke bare skrive 16mbit ? - sådan noget synes jeg er for klamt.
Fullrate har efter hvad jeg har hørt omkirng kun lydt godt - havde jeg ikke fået internet igennem mit nye job, havde det helt sikkert været mit første valg
QuoteOriginally posted by Aerial
Min kammerat har lige fået det og det kører da også , men det er lidt en mærkelig måde de kører reklame på.
" Op til 24 mbit" ?? . Han har aldrig været oppe over 16mbit - og de siger selv at med mindre man næsten er nabo til deres central kommer du ikke på 24mbit. Hvorfor så ikke bare skrive 16mbit ? - sådan noget synes jeg er for klamt.
Fullrate har efter hvad jeg har hørt omkirng kun lydt godt - havde jeg ikke fået internet igennem mit nye job, havde det helt sikkert været mit første valg
24Mbit er op til normalt 500meters penge - ikke sindsyg langt hehe men bor man i KBH er det normalt nok, med mindre man bor i ydre områderne.
Tjaa de skriver det jo fordi man kan opnå den hastighed men kun under bestemt omstændigheder (så som afstand).
ADSL2+ kan stort set ikke køre med fixed hastigheder, eller jo så skulle man sige 10Mbit istedet for, men det er jo ikke sjovt at sælge
Men ja har også kun hørt ok ting om Full indtil nu, kun nogle små ting i siderne som ingen har kunne gøre noget ved.