Hvilken Ungdomsuddannelse?

  • Quote

    Originally posted by scully
    Ja, og imponere pigerne med at man kunne spille smells like teen spirit :)):))


    LOL Ikke engang løgn ;)


    Arh - det var jo også sådan noget lejrbåls-fis, hvor man virkelig kunne score billige points, når man kunne ''Nothing else Matters'' ;)

  • IT College Denmark er noget der rykker!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Guiter spil er for bøsser, og for folk der prøver at score nogle klamme piger..


    Det er da for klamt at spille guiter, en ven gjorde det engang til en fest, det lød af lort.. og ingen kunne lide det

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Guiter spil er for bøsser, og for folk der prøver at score nogle klamme piger..


    Det er da for klamt at spille guiter, en ven gjorde det engang til en fest, det lød af lort.. og ingen kunne lide det


    Lad mig gætte... Du kan ikke spille guitar. :)) .... Kan jeg fornemme lidt misundelse fordi dem som er gode til kan score en masse lækre tøser der godt kan li sådan noget ? *G* :))


    PS. Så er fUnc også for bøsser... *LOL* :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Lad mig gætte... Du kan ikke spille guitar. :)) .... Kan jeg fornemme lidt misundelse fordi dem som er gode til kan score en masse lækre tøser der godt kan li sådan noget ? *G* :))


    PS. Så er fUnc også for bøsser... *LOL* :]


    Pjat grill ikke alt funk sucker, iceburn og primus styrer 8)8)

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Guiter spil er for bøsser, og for folk der prøver at score nogle klamme piger..


    Det er da for klamt at spille guiter, en ven gjorde det engang til en fest, det lød af lort.. og ingen kunne lide det


    Hvor gammel var det du var i 94 ? 6-8 år ? Ergo ved du ikke en skid om hvad jeg snakker om. Folk på min alder vil nok kunne trække lidt på smilebåndet over hvad jeg skrev. (og det var det der var planen).Det kan du ikke. Hvorfor ?? Fordi du ikke engang var halvvejs igennem din folkeskole på det tidspunkt :evil:


    Lam kommentar du kom med N00b

  • Hvorfor er alle kommentarer herinde på tweak.dk forum så provokerende og frastødende? Går det bare ud på at svine folk til eller hvad?
    Begyndte faktisk at "komme" herinde fordi jeg gerne ville diskutere med folk, men hva fanden sker der for jer? I ønsker kun række folk ned og lege smarte og sejere end alle andre..
    Og især til Grillrotten, Jeg må indrømme jeg bare synes du er sååå sej og alvidende. Kan slet ikke vente til din næste kommentar og Guldkorn, så kom nu med dem?

  • Quote

    Originally posted by Imp4ct
    Hvorfor er alle kommentarer herinde på tweak.dk forum så provokerende og frastødende? Går det bare ud på at svine folk til eller hvad?
    Begyndte faktisk at "komme" herinde fordi jeg gerne ville diskutere med folk, men hva fanden sker der for jer? I ønsker kun række folk ned og lege smarte og sejere end alle andre..
    Og især til Grillrotten, Jeg må indrømme jeg bare synes du er sååå sej og alvidende. Kan slet ikke vente til din næste kommentar og Guldkorn, så kom nu med dem?


    PRøv at hør => Vi befinder os i offtopic og nogle af de tråde der bliver oprettet herinde kan godt handle om lidt andet end computer :)
    Oftest er det også her at folk kommer med deres holdninger som ikke omhandler computere. Derfor er det nok også her vi er mest forskellige. Hvis du ikke gider se på det, så kan du jo blive under HW og OC eller Spil og SW :)
    Jeg gider bare ikke få smidt en lam kommentar i hovedet af en som ikke ved hvad han snakker om. Derfor mit forrige reply ;)

  • Behøver man at være provokerende og tåbelig bare fordi man diskuterer andet end HW og OC?
    Hvorfor er det lige i alle synes at jeres synspunkt er det rigtige og at I ved en masse om det, mens nogle af os andre blot leger kloge? I kommer med en masse tåbelige påstande, men hvor f***** er jeres belæg egentlig henne?

  • Quote

    Originally posted by Imp4ct
    Behøver man at være provokerende og tåbelig bare fordi man diskuterer andet end HW og OC?
    Hvorfor er det lige i alle synes at jeres synspunkt er det rigtige og at I ved en masse om det, mens nogle af os andre blot leger kloge? I kommer med en masse tåbelige påstande, men hvor f***** er jeres belæg egentlig henne?


    Mt belæg ? For det jeg skrev ??


    Prøv nu at hør , hvordan skal én på 15-16 eller 17 kunne fortælle mig noget om at være på samme alder i 94 ? Ungdommen var da anderledes dengang og de ting der var fede/sjove i 94 er nok noget man kun kan grine af hvis man selv er på samme alder. Derfor gider jeg i dette tilfælde ikke høre på en som Sjølund der skriver sådan et lamer-reply, når han bare burde lade være og evt. nøjes med at tænke sit :evil:


    Edit => Hvis du har problemer med Rotten burde du tage dem med ham, istedet for at skrive sådan som du gør. Har du problemer med mig så skriv en PM

  • Quote

    Originally posted by scully
    Du kommer med nogle "facts", der ikke har noget på sig, så må man godt svare lidt hårdt igen :D:D No offence :P


    Ehh... Må eller ej, så kan man sq da godt prøve at have en ordentlig tone og gøre det lidt hyggeligt?
    Jeg forstår da godt hvad i mener om i kaster det i hovedet af mig, sviner mig til og spiller rigtig "seje" , eller om i fortæller mig det ganske normalt?

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Mt belæg ? For det jeg skrev ??


    Prøv nu at hør , hvordan skal én på 15-16 eller 17 kunne fortælle mig noget om at være på samme alder i 94 ? Ungdommen var da anderledes dengang og de ting der var fede/sjove i 94 er nok noget man kun kan grine af hvis man selv er på samme alder. Derfor gider jeg i dette tilfælde ikke høre på en som Sjølund der skriver sådan et lamer-reply, når han bare burde lade være og evt. nøjes med at tænke sit :evil:


    Ja ka godt se hvad du mener med Sjøllunds lidt tåbelige kommentar, men det var ikke lige det jeg hentydede til. Det er også lige meget, synes bare ikke d virker så fedt når Grillrotten skal lege "forum-god" og synes han ka være bekendt og svine folk til. Vi ka da godt snakke ordentligt til hinanden, især hvis i påstår i er så gamle som i siger :)

  • Nogengange har jeg det personligt bare sådan at jeg bliver pissed og poster hvordan jeg har det. Det gør Rotten sikkert også.


    Du kan da have ret i at man nogengange kunne tage den med ro (f.eks mig) ligesom andre (f.eks Sjølund) burde lade være med at stikke til mig, når han overhoved ikke kan være med i den snak ;)

  • Quote

    Originally posted by Imp4ct
    Ja ka godt se hvad du mener med Sjøllunds lidt tåbelige kommentar, men det var ikke lige det jeg hentydede til. Det er også lige meget, synes bare ikke d virker så fedt når Grillrotten skal lege "forum-god" og synes han ka være bekendt og svine folk til. Vi ka da godt snakke ordentligt til hinanden, især hvis i påstår i er så gamle som i siger :)


    ...Så det er okey at du kalder HTX-folkene for "en flok grøntsager foran en farverig skærm" , men det er ikke okey når du får svar på tiltalen igen om nogle af de "fact" du har skrevet som ikke er rigtige ?... Jaså. :))


    Hvad med at du fejer foran din egen dør før du spiller så hellig ? ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    ...Så det er okey at du kalder HTX-folkene for "en flok grøntsager foran en farverig skærm" , men det er ikke okey når du får svar på tiltalen igen om nogle af de "fact" du har skrevet som ikke er rigtige ?... Jaså. :))


    Hvad med at du fejer foran din egen dør før du spiller så hellig ? ;)


    Har altså ikke nævnt noget om Thx-folk som værende en "flok grøntsager foran en farverig skærm"..
    Jeg sagde derimod at hvis man er ligeglad med alle kulturfremmende fag som fx. oldtidskundksab m.v, jah så ender man nok som sådan en!
    Hvorfor føler du dig truffen?? :D :D :D :D

  • Quote

    Originally posted by Imp4ct
    Har altså ikke nævnt noget om Thx-folk som værende en "flok grøntsager foran en farverig skærm"..
    Jeg sagde derimod at hvis man er ligeglad med alle kulturfremmende fag som fx. oldtidskundksab m.v, jah så ender man nok som sådan en!
    Hvorfor føler du dig truffen?? :D :D :D :D


    Du hentyede til alle som ikke gik på GYM og da samtalen gik på GYM vs. HTX, så er det en logisk formodning.... At den så galt alle der bare ikke gik på GYM gør det nu ikke bedre.


    Syntes bare du skulle lade være med at brokke dig over andres sprog når dit eget ikke er helt rent i kanten.


    Nej, jeg føler mig ikke truffet. Jeg hader bare når folk skal være dobbelt-moralske som du jo tydeligvis er.


    Få styr på dine fact før du skriver noget og skriv til andre som du vil have at de skriver til dig. Hvis du skriver noget som ikke er rigtigt, så må du kunne klare at du får det af vide og hvis du skriver til andre som du har gjordt, så må du forvente det samme igen... Simpelt nok...


  • Synes nu ikke ligefrem det var MIG der startede med den grove tone, men lad nu d ligge.
    Det er fair nok at man ikke har samme interesser og ikke finder samme fag spændende. Synes bare ikke at man skal kalde "tysk, old" og andre fag, hvilke jeg faktisk synes ret godt om, som værende "møg-fag" og "ligegyldige". Så bliver man selvfølgelig lidt pissed!