Hvilken Ungdomsuddannelse?

  • Quote

    Originally posted by cla
    Jeg er da lidt stolt af at køre 184*12=2208 mhz på et gammelt epox 266a kort 8)


    Og det er altså det den kører lige nu det er ikke fusk ;)


    Joh, det er da også fint. Mit gamle 266A kort kunne gå højere end FSB 147 da det ikke kunne låse AGP. Ikke så fedt, men der virker da. Har lige fået det solgt sammen med min gamle XP 1800+.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Joh, det er da også fint. Mit gamle 266A kort kunne gå højere end FSB 147 da det ikke kunne låse AGP. Ikke så fedt, men der virker da. Har lige fået det solgt sammen med min gamle XP 1800+.


    Min ka heller ikk låse men den starter jo på ny med 66 og 33 mhz på agp og pci når fsb'en når 166 ;)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey. Smart nok... :))


    Smart og smart det ved jeg nu ikke.... Men det er da bedre end hvis ikk den gjorde noget ;)


    Du får leget lidt med dit avatar og din signatur hva ? :D

  • Quote

    Originally posted by scully
    ka du li mit avatar, grill, hehe :)):))
    Just kiddin there, men du ka ta det ka du 8)


    Håber ikke det er dig der har tegnet den for så er du fandme råden til at tegne... :))


    Quote

    Originally posted by cla
    Fatter hat af hvordan man laver sårn noet og det der er nok det bedste jeg nogensinde har sat sammen..... *G*


    Okey... :)):)):))


  • Lavet i paint, ikke det bedste tegneprogram ;)

  • Grillrotten! En professor fra HTX?! Ganske få steder man finder det! Næ du.. HTX er, i mine øjne, præcist det som du skriver om den gymnasielle uddannelse. Og jeg vil give Imp4ct 100% ret i, at man har adgang til langt flere uddannelser fra Gymnasiet. Og mere "intelligente" uddannelser. Prøv selv at lave lidt research på det.. så skal du se løjer

  • Quote

    Originally posted by Inhuman
    Grillrotten! En professor fra HTX?! Ganske få steder man finder det! Næ du.. HTX er, i mine øjne, præcist det som du skriver om den gymnasielle uddannelse. Og jeg vil give Imp4ct 100% ret i, at man har adgang til langt flere uddannelser fra Gymnasiet. Og mere "intelligente" uddannelser. Prøv selv at lave lidt research på det.. så skal du se løjer


    Hvad er en intelligent uddannelse efter din mening ?(

  • Går i 9. nu, Jeg tror da jeg ta'r på gymnasiet..


    nu er det heller ikk lige alle det ved hvad de vil efter 9. klasse, derfor synes jeg gym er ok, for efterskoler kan man jo ikk bruge til en skid - andet en at tænke på hvad man vil være, mens man 'Modnes'.
    Mens gym gi'r dig videre adgang til en del ting..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by Inhuman
    Grillrotten! En professor fra HTX?! Ganske få steder man finder det! Næ du.. HTX er, i mine øjne, præcist det som du skriver om den gymnasielle uddannelse. Og jeg vil give Imp4ct 100% ret i, at man har adgang til langt flere uddannelser fra Gymnasiet. Og mere "intelligente" uddannelser. Prøv selv at lave lidt research på det.. så skal du se løjer


    Så det er det ?... aha... Måske på det HTX du har liggende omme i baghaven, men du rammer nu helt ved siden af. Sjovt du rakker ned på HTX som jo er en Højere Teknisk Exsamen... Ordne i sig selv burde sige lidt om hvilken retning folkene der tager en HTX går.... Ja, det er ikke ned i den lokale tøjbutik...


    Jamen jeg ser da frem til at høre om de uddannelser der kræver mere hjerne end tekniske udannelser... Uddannelser man altså har adgang til KUN fra gymnasiet !.... Hvor gammel er du egentlig ?... Samme alder som Imp4ct ?... :))


    Jeg behøver ikke research. Jeg har venner som har prøvet begge dele. Jeg har selv prøvet begge dele.


    Hvad har du prøvet og hvad bygger du dine erfaringer på ?.... Hvis du har nogle...

  • ville nu mene HTX giver lige så mange muligheder som det almene gym giver....men ved ikke så meget om det....ved bare at andre har fortalt om HTX'ere er bedre kvaliciferet til nogle ting frem for gym. elever....men forskellen er vel bare at man slipper for alle lorte-fagene....idræt...oldkundsskab...osv, hvad skal man lige bruge det til...så synes JEG det er bedre at være god til f/k og noget i den kaliber. 8o;(

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    Går i 9. nu, Jeg tror da jeg ta'r på gymnasiet..


    nu er det heller ikk lige alle det ved hvad de vil efter 9. klasse, derfor synes jeg gym er ok, for efterskoler kan man jo ikk bruge til en skid - andet en at tænke på hvad man vil være, mens man 'Modnes'.
    Mens gym gi'r dig videre adgang til en del ting..


    efterskoler kan også bruges hvis man vil lære at ryge hash .. og prøve at rejse tilbage i tiden ... til de glade 60´er .. folk der kommer tilbage fra efterskole er ikke helt sig selv .. de er sådan lidt hippie agtige .. skræmmende 8o

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    efterskoler kan også bruges hvis man vil lære at ryge hash .. og prøve at rejse tilbage i tiden ... til de glade 60´er .. folk der kommer tilbage fra efterskole er ikke helt sig selv .. de er sådan lidt hippie agtige .. skræmmende 8o


    Hey... Er der noget galt med 60´erne og Hippier ?( ...


    Jeg ville da klart hellere leve i 60´erne frem for tiden efter. :)) ..... og ja, jeg ville godt kunne undværre min computer og mit TV. ;)