Hvilken Ungdomsuddannelse?

  • Quote

    Originally posted by cla
    Du er nok i det "provokerende hjørne" i dag hva grille? ;)


    Ja, jeg bryder mig ikke om bedrevidende unger... Det minder mig alt for meget om mig selv for 10 år siden. *G*.... he he :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, jeg bryder mig ikke om bedrevidende unger... Det minder mig alt for meget om mig selv for 10 år siden. *G*.... he he :]


    He he der kan man bare se.... :D

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja, skræmmende tanke, men hvad fanden.... Alle var vel lidt underlige da de var i puberteten. *G* :]


    Det skræmmende er nok mere at vi så er et par stykker herinde som minde om dig? 8o (Det minder mig alt for meget om mig selv for 10 år siden)

  • Quote

    Originally posted by cla
    Det skræmmende er nok mere at vi så er et par stykker herinde som minde om dig? 8o (Det minder mig alt for meget om mig selv for 10 år siden)


    ... Øhh... Hvor gammel var du for 10 år siden ?... 5?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    ... Øhh... Hvor gammel var du for 10 år siden ?... 5?


    Var taget fra din post, men jeg burde vel have skrevet Quote så du kunne regne ud hva jeg mente ;)

  • Quote

    Originally posted by cla
    Var taget fra din post, men jeg burde vel have skrevet Quote så du kunne regne ud hva jeg mente ;)


    Ja okey. Det andet ville også være skummelt....


    Hey, så har du aldrig haft en 286/386/486´er eller hvad ?. Nostalgi. :)) .... Dog ikke brugbar i dag. Har dog stadig min trofaste PII-450. :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Ja okey. Det andet ville også være skummelt....


    Hey, så har du aldrig haft en 286/386/486´er eller hvad ?. Nostalgi. :)) .... Dog ikke brugbar i dag. Har dog stadig min trofaste PII-450. :))


    Vi har vist 1*286 + 2*486 processorer til at ligge herhjemme... (computere vi har rodet lidt med for sjov) Den første com vi havde her var en P 90 mhz, og siden har det været en P3 500 mhz, AMD 2000+, AMD 2600+ og 1700+ ....

  • Quote

    Originally posted by cla
    Vi har vist 1*286 + 2*486 processorer til at ligge herhjemme... (computere vi har rodet lidt med for sjov) Den første com vi havde her var en P 90 mhz, og siden har det været en P3 500 mhz, AMD 2000+, AMD 2600+ og 1700+ ....


    Okey. Griner nok at du har haft sådan nogle gamle maskiner når du ikke er så gammel. Ikke fordi jeg er gammel... Er jo ikke et mosefund som nogen her inde... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Okey. Griner nok at du har haft sådan nogle gamle maskiner når du ikke er så gammel. Ikke fordi jeg er gammel... Er jo ikke et mosefund som nogen her inde... :))


    De ældste (X86'erne) var jo også kun til at lege med, det er nogle vi har fået henadvejen... Men P 90'eren var jo noget der sparkede røv tilbage i '95 (tror jeg det var...)

  • Quote

    Originally posted by cla
    De ældste (X86'erne) var jo også kun til at lege med, det er nogle vi har fået henadvejen... Men P 90'eren var jo noget der sparkede røv tilbage i '95 (tror jeg det var...)


    Jeps, ikke alt der er gammelt er ubrugeligt. Man kan jo godt finde på noget at bruge det til. Syntes altid det er godt med en backup-computer der kan gå på nettet osv når man piller ved sin "rigtige" computer. :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeps, ikke alt der er gammelt er ubrugeligt. Man kan jo godt finde på noget at bruge det til. Syntes altid det er godt med en backup-computer der kan gå på nettet osv når man piller ved sin "rigtige" computer. :))


    Lige nu har vi 5 computer online, min, min fars (han har 2), min søster og mine små brødre (de har det nu mest for sjov)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Jeps, ikke alt der er gammelt er ubrugeligt. Man kan jo godt finde på noget at bruge det til. Syntes altid det er godt med en backup-computer der kan gå på nettet osv når man piller ved sin "rigtige" computer. :))


    Jep, altid rart med en backup, dog er min backup jo heller ik så dårlig :D

  • Quote

    Originally posted by scully
    Jep, altid rart med en backup, dog er min backup jo heller ik så dårlig :D


    Ja, den er da fin. Jeg kunne dog aldrig finde på at have en rigtig computer som backup. Så hellere bruge pengene på én computer for at få noget bedre. En backup skal bare kunne gå på nettet og læse emails... til mig ihvertfald. :))

  • Quote

    Originally posted by cla
    ØØØØØØØØØØØØØØØØHH grille hva sker der for din stakkels cpu? den er da oppe på et pænt oc, hvordan har du dog båret dig ad med det 8o:))


    Ja, man skal ikke undervurdere en gammel CPU. *LOL* :))

  • Quote

    Originally posted by cla
    Rimelig vildt med med et OC på 3798% 8o


    Tja... Syntes det er lidt dårligt af en passiv profil... Har måske overdrevet en SMULE, men det er jo trenden her inde nogen gange... Folk er jo SÅ glade for deres specs... Hm. Måske skulle jeg skrive mine rigtige specs så folk har noget at grine af. *G* 8o

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Tja... Syntes det er lidt dårligt af en passiv profil... Har måske overdrevet en SMULE, men det er jo trenden her inde nogen gange... Folk er jo SÅ glade for deres specs... Hm. Måske skulle jeg skrive mine rigtige specs så folk har noget at grine af. *G* 8o



    Jeg er da lidt stolt af at køre 184*12=2208 mhz på et gammelt epox 266a kort 8)


    Og det er altså det den kører lige nu det er ikke fusk ;)