Efterlysning i København eller tæt på!

• Hey tweakere, det er ikk liiige en helt normal efterlysning jeg har.

Jeg efterlyser nemlig én Co2 Svejser + én der har lyst til at svejse noget for mig.
    Altså, det behøves nu ikk liiige at være en Co2 svejser, men også gerne en anden form for svejser.

Det er fordi jeg skal ha´ svejset én udstødning til min knallert, og eftersom at et spændebånd ikk rigtig gider og golde det på plads, så skal det svejses.

Jeg er villig til at gi´ et eller andet for det.

Står lidt i bar bund, da det snart skal bruges, fordi jeg skal køre til århus... damn.

Rasmus .-

• har de ikk værksteder i kbh eller hvad, for dit lokale værksted har sikkert en svejser..!
    Om ikk andet så sprøg om du ikk må låne en, det er ekstemt nemt og svejse, jeg har bla selv svejset ophæng til nogle stiger på mit arbejde det eneste man skal huske er at man ikk skal tagte på det metal man lige har svejset.. det er selvlært for det bliver meget varm.. :crazyeyes:

Originally posted by Niller
    har de ikk værksteder i kbh eller hvad, for dit lokale værksted har sikkert en svejser..!
    Om ikk andet så sprøg om du ikk må låne en, det er ekstemt nemt og svejse, jeg har bla selv svejset ophæng til nogle stiger på mit arbejde det eneste man skal huske er at man ikk skal tagte på det metal man lige har svejset.. det er selvlært for det bliver meget varm.. :crazyeyes:

jojo, men gider sku ikk at betale for at få svejset noget der tager 5min at lave.. altså der måtte 4 guldøl være nok.. Det var mest bare om der var en venlig sjæl her inde som kunne gøre det for mig..

Jamen kan også godt sagtens svejse selv med Co2. Men hvis der nu var én her inde som gad, så ville det jo være perfekt :D

• hvis jeg bode i kbh kunne jeg da godt lige klatte det sammen for dig, :D
    men smut da ned til en auto værksted de burde da næsten have en, og sådan noget burde man da heller ikke tage noget som helst for.

Originally posted by NiEn
    hvis jeg bode i kbh kunne jeg da godt lige klatte det sammen for dig, :D
    men smut da ned til en auto værksted de burde da næsten have en, og sådan noget burde man da heller ikke tage noget som helst for.

Aaaarrrhhhgg, Toftlund pis også (: .. tak ellers!!

ja, tror du ikk også? det burde sku da ikk kunne koste særlig meget, hvis overhovedet noget ?

• Kør ned til dem med en 6-pack og spørg om de vil svejse din udstødning hvis de når får dem som betaling.

Jeg er ret sikker på at de er venlige og siger ja.

Originally posted by Happy^

Kør ned til dem med en 6-pack og spørg om de vil svejse din udstødning hvis de når får dem som betaling.

Jeg er ret sikker på at de er venlige og siger ja.

Vil jeg prøve mandag (: ... tak Happy! hehe
    siden der ikk liiige var en tweaker med en co2 svejser :D hehe ..