ja der kunne jeg flytter et par enkelte ting nu skal jeg have flytte mine bandages osv det hjælper hverken med eller uden ctrl

Onyxia 10man
-
-
Originally posted by DXC
Så er de da ikke særlig gode når de kan få agro fra de guards, fem mand. Mener alle kan gøre hende med 40, uden at få agro fra guards derude.
i et 40 mands raid når de heller ikke at spawne ude på gangen igen jo - problemet kan også ligge i at når de spawner at de så auto aggroer imod dem inde hos Onyxia, det vides ikke om det var det der skete i deres forsøg, men de har valgt at afbryde forsøget.
Men hvis du ikke kender Cursed så er det ikke helt dårlige
-
Jeg er ret sikker på det var 5 kinesere og ikke 4. Men kan ikke lige finde videoen.
-
Det mindste jeg har set er 6 man
http://video.google.com/videoplay?docid=7914295584891153551Og vi tog lige Ony ned i guilden for første gang i tirsdags 33 mand
-
Der er en video på warcraftmovies med 5 man onyixia =)
-
Originally posted by dkwolf
i et 40 mands raid når de heller ikke at spawne ude på gangen igen jo - problemet kan også ligge i at når de spawner at de så auto aggroer imod dem inde hos Onyxia, det vides ikke om det var det der skete i deres forsøg, men de har valgt at afbryde forsøget.
Men hvis du ikke kender Cursed så er det ikke helt dårlige
De aggroer ikke hvis de respawner, det er jeg 100% sikker på... Kun hvis du står meget tæt på indgangen... Så er de tacs i bruger forkerte
Ellers har du hørt/læst forkert.. Hehe...
-