Endnu et elendigt Firma

• Det er bestemt ikke en trussel om hvad jeg vil gøre.. det er en oplysning om hvad der sker, og manden kan jo ligesom se at jeg har haft kontakt til forbrugerstyrrelsen, så det ville da være SUPER dumt hvis han vælger IKKE og reagere, men det må han jo selvom det bliver dyrt for ham i sidste ende hvis han bare undlader og reagere, for jeg gør alvor af det.

Originally posted by -=WOF=-^XavieR^
    Det er bestemt ikke en trussel om hvad jeg vil gøre.. det er en oplysning om hvad der sker, og manden kan jo ligesom se at jeg har haft kontakt til forbrugerstyrrelsen, så det ville da være SUPER dumt hvis han vælger IKKE og reagere, men det må han jo selvom det bliver dyrt for ham i sidste ende hvis han bare undlader og reagere, for jeg gør alvor af det.

Det var nu ment til shahids indlæg omkring at "true" med at skrive på en masse fora ;)

Mener bestemt du har gjort det på den rigtige måde indtil videre.

Et anbefalet brev hvor du giver ham 14 dage og ellers vil sagen overgå til en advokat - så skal det nok sætte det hele i gang

Originally posted by Aerial

sådan noget tager man sig ikke så meget af. Jeg har hørt tusinde kunder hyle op om alt muligt med at de vil udlevere os på diverse sider osv, og det ændrer ihvertfald aldrig en RMA sag hos mig.

Hvis der er basis for at kunden skal have pengene igen eller ombytning - så får de det - er der ikke så hjælper det ikke noget med trusler !

Ahhhhh det ror jeg ikke altid er rigtigt , jeg havde , som nogen måske kan huske , en sag med SHG , og advokaten ringede flere gange for at få slettet den tråd , hvilket jeg fortalte at den først gjorde når SHG havde opfyldt de betingelser jeg havde , hvilket de så gjorde.
    Så har man ret så skal man bruge de midler man har , har man uret så hold bøtte , he he.

The_Unforgiven

• Hvilket jeg også synes du skal gøre og gøre alvor af truslen.
    Ingen betaling inden 14 dage så hører han fra advokaten.

The_Unforgiven

• En lille update på situationen ...

Jeg har sendt mail til EDB-SHOP.dk og har skrevet anbefalet brev til ham..

Jeg fik igår på meget mystisk vis fat i et hemmeligt tlf nr på ham (vil ik fortælle hvordan :$) Kontaktede manden, og han blev MEGET overrasket da han tog tlf,
    Han lød dog meget samarbejdsvillig, og jeg var så dum og tænke. ENDELIG kommer der en afslutning på det her pjat,
    Manden fik begge mine telefon numre så han kunne ringe tilbage til mig senere på dagen når han havde undersøgt hvordan og hvorledes med det hele..
    Han ringer 20 min senere og beder mig fremskaffe pakke nr på pakken der blev sendt for over et halvt år siden, svarede OK 2 sek og gik ind og fandt det i min mappe (Hvilket han tydeligvis IKKE havde regnet med jeg kunne) han fik pakke nr og så var han tilfreds, og lovede atter engang han ville ringe tilbage..
    det gjorde han så IKKE.. jeg kontaktede ham selv for en lille halv time siden, og så sagde manden fanme at han ikke havde modtaget pakken.. Spurgte ham om han troede jeg var dum, og at jeg da kunne se på post.dk hjemmeside at det var ham der havde kvitterede for pakken og at den var blevet udleveret. han sagde at initialerne der blev underskrevet med kendte han ikke, så han havde ik modtaget pakken. BASTA. sjovt nok havde han modtaget pakken da han selv kontaktede mig i April månede, nå men fik så a vide at jeg måtte lave en efterlysning på pakken og at han ihvertfald IKKE kunne gøre mere.. Sagde at jamen så efterlyser jeg da pakken hos post dk. men at han nok ikke skulle forvente det var sidste gang han havde hørt fra mig.. Ringede til post dk og fik fat i en RIGTIG sød dame derinde, hun tjekkede pakke nr, og sagde at så vidt hun kunne se havde han ihvertfald modtaget pakken, men hun syntes da jeg skulle efterlyse den, for så lavede de det til en erstatnings sag, OG har han modtaget pakken og siger han ikke har, ja så kan man jo knalde ham for svindel..
    så endnu engang, lad endelig være med at handle med den '''''''''''' idiot. der er 3 forskellige adresser på manden, og jeg har indtil videre 4 forskellige telefon nr på ham.. så det lugter lidt ala sur røv syntes jeg.