Ja det må da være en fejl, ellers er det sq super-Mikkel det her:

Fejl??
-
-
Originally posted by Han$en
Ja det må da være en fejl, ellers er det sq super-Mikkel det her:Jeg er da bare dobbelt-fed som mig og Burger kalder det.
-
Tror det sker når man logger på, på flere computere
-
Det sker ofte, og er bestemt ikke fordi Mikkel er super overhovedet, så det er helt klart en fejl
Når jeg optræder som dobbelt Burger (eller dobbelt whopper om du vil) så er det nemlig fordi jeg er både super og sej modsat Mikkel som bare er dobbelt fed *G*
-
Originally posted by PaW^
Tror det sker når man logger på, på flere computereDet er det ikke, nej.
-
Originally posted by Mikkel
Det er det ikke, nej.
Er det ikke fordi, man er logget på som administrator og normal bruger? Eller noget i den stil
-
Originally posted by TheSnake
Er det ikke fordi, man er logget på som administrator og normal bruger? Eller noget i den stil
Nej, for man kan kun være en af delen
Desuden ville jeg ikke stå som fed hvis jeg var logget på som bruger.
-
Nej, for man kan kun være en af delen
Desuden ville jeg ikke stå som fed hvis jeg var logget på som bruger.
Hvad er det så? Hvad er det så? Hvad er det så? Hvad er det så?
Jeg er nysgerrig
-
Originally posted by TheSnake
Hvad er det så? Hvad er det så? Hvad er det så? Hvad er det så?Jeg er nysgerrig
Spørg Martin Spørg Martin Spørg Martin Spørg Martin...
Jeg ved det ikke.
-
Spørg Martin Spørg Martin Spørg Martin Spørg Martin...
Jeg ved det ikke.
haha ok
Jeg vil smutte i seng nu, så venter der en dag med vild spamming af Martin i morgen!
-
Hehe
-
Nu ved jeg det... det er noget med det som pc_munken sagde.. han er måske kommet med i sammensværgelsen
-
Ja!!!
Mikkel har fået en af de der ulovlige IP'er på den ene PC der gør at han kan hacke sin egen bruger og lave en dobbelt-Mikkel..
-
Originally posted by Jacorik
HeheDet kender jeg ikke noget til...
QuoteOriginally posted by PaW^
Nu ved jeg det... det er noget med det som pc_munken sagde.. han er måske kommet med i sammensværgelsenDet kender jeg ikke noget til...
QuoteOriginally posted by Han$en
Ja!!!Mikkel har fået en af de der ulovlige IP'er på den ene PC der gør at han kan hacke sin egen bruger og lave en dobbelt-Mikkel..
Det kender jeg ikke noget til...
-
Ja!!!Mikkel har fået en af de der ulovlige IP'er på den ene PC der gør at han kan hacke sin egen bruger og lave en dobbelt-Mikkel..
JA KLART DET ER JO DET -
Mikkel vil du ikke lære mig at lave en Dobbelt Han$en??
Eller bedre endnu.. En Dobbelt Cheeseburger med det hele
-
Eller bedre endnu.. En Dobbelt Cheeseburger med det heleDet er kun mig der kan være det - er jo den eneste orginale Burger på tweak.dk
-
Pyt med kvaliteten.. Bare smagen er der
-
Mikkel vil du ikke lære mig at lave en Dobbelt Han$en??Eller bedre endnu.. En Dobbelt Cheeseburger med det hele
Jo men ikke nu ...
Skal vist snart til at knalde brikker.... [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/nuevas/20.gif]
-
Jo men ikke nu ...
Skal vist snart til at knalde brikker.... [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/nuevas/20.gif]
Lyder som en god idé..
Natter folkens..