Hejsa alle,
Ja, jeg har jo næsten lige købt et HP Photosmart M517 5,2 mpx, men efter lidt tid blev jeg lidt utilfreds med det.
Så sagde lige til min kære kæreste i formiddags, at når vi skulle til Næstved alligevel skulle jeg i ComputerCity og købe nyt Cam, til min store overraskelse sagde hun ikke noget til, okay tænkte jeg Fair nok.
Jeg havde kikket på et EOS 350D, men så meget vil jeg heller ikke spendere på et cam...
Efter meget læsning i Digicam trådene hvor Canon's digicam bliver anbefalet har jeg valgt et Canon PowerShot S2 IS > http://www.canon.dk/For_Home/P…3430&SourcePageID=26181#1 , og må sige at det tager noget bedre billeder end mit HP tiltrods for de samme MPX. ComputerCity kører det i øjeblikket til 2999,- som jeg synes var en fair pris.
i spørger sikkert efter billeder med det, men men jeg skal lige lære det at kende det kan jo 1000 ting, næsten.
Og Pyhaaaa det var fanneme en varm tur til Næstved ( 35 KM ) men et nyt cam SKULLE jeg ha'.
Er det ikke et ok cam til prisen ?
Mvh Henrik
EDIT: Hvis der er en der lige gider og forklare mig lidt om Lukketiden, hvad det vil sige og hvilke funktioner det giver ved at ændre på det.