Skins til Win XP

  • Hallo
    du kan downloade rigtig mange skins og temaer til Win xp, men de hæmmer win i at arbejde. Din PCér bliver langsommere af det.
    Hvis din (undskyld udtrykket) forfængelighed alligevel siger at du skal pynte på din skærm, så kan du bare downloade en eller flere af disse muligheder, og så installere dem. ( men tænk dig godt om- for mange af dem indeholder "skjulte reklamer og popups"!). 8o


    http://www.pcworld.com/downloa…1_downloads-themes,00.asp

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • Prøv at downloade trial versionen af Style-XP male, fedt program!

    MSI ATX Intel 865PE Chipset || 120GB Seagate HDD, 10.700 rpm
    512MB elixir DDR RAM || geForce Fx5200 128MB RAM :S
    LG CD-R brænder 52x12x48x || AOC 19'' CRT

  • Hvorfor ikke bare bruge UXTheme patchen istedet for StyleXP? Det er ikke noget smart lille program der skal ligge og køre, men blot en patch af et par filer på PC'en for at du kan bruge themes (msstyles) efterfølgende. Bruger det selv, og der er intet at sætte en finger på.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • samurize er også en mulighed.


    Det er ikke så let at komme igang med, men når man først er inde i det, er der næsten ingen begrænsning for hvordan du kan få dit skrivebord til at se ud.


    der er dog ikke mulighed for at lave om på vinduer, ikoner osv. ( så vidt jeg ved, kan da godt være der er en patch et sted )

  • bah, skins,, jeg har været inde i system og slå alle visuelle ekstras fra, så det hele ligner win2k, det gør modst jeres forslag XP hurtigere og mindre resource krævende, og det ser faktisk ikke værst ud

    -E6600
    -Abit AW9D
    -Corsair pc5400c4
    -1X WD raptor 36GB..
    -2X Seagate 7200.10 250gb
    -ASUS 7900GT TOP 570:800
    -Thermaltake Armor + Bigwater

  • Jeg bruger skins og det funker bare, du kan hente stylexp her http://www.tgtsoft.com/ jeg har en helt masse fede skins, kan smide nogle billeder op senere.


    Skal siges at du bare kan hente programmet ved navn Regcleaner og så slette reg filen så det ikke starter med op, eller også kan du skrive msconfig i kør og så kan du også slette den der, regcleaner er bare nemmere.

  • Hvorfor er der ingen der bruger Neowin's UXTheme Multi-Patcher? Så slipper man da netop for et program som StyleXP, hvilket også er hvad benjaminnr1 oprindeligt spørger efter.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • StyleXp er noget af det bedste til at håndtere skins efter min mening, det er nemt, og så bruger det ingen ressourcer, hvis man sletter reg. filen. Men det er jo op til en selv, (benjaminnr1m) Kan jo prøve begge programmer hvis det er :9xo

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    StyleXp er noget af det bedste til at håndtere skins efter min mening, det er nemt, og så bruger det ingen ressourcer, hvis man sletter reg. filen. Men det er jo op til en selv, (benjaminnr1m) Kan jo prøve begge programmer hvis det er :9xo


    Det samme gør sig nu gældende for fornævnte ligeså. Det er blot en patch som gør at du får mulighed for at bruge tredjeparts skins og themes, og gør at du slipper for at have en klient kørende for at håndtere det. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Porre_kaj
    bah, skins,, jeg har været inde i system og slå alle visuelle ekstras fra, så det hele ligner win2k, det gør modst jeres forslag XP hurtigere og mindre resource krævende, og det ser faktisk ikke værst ud


    Ditto her - dog har jeg altid et lækkert billede (komprimeret)som baggrund.

  • Quote

    Det samme gør sig nu gældende for fornævnte ligeså. Det er blot en patch som gør at du får mulighed for at bruge tredjeparts skins og themes, og gør at du slipper for at have en klient kørende for at håndtere det. ;)


    Kom lige til at tænke på det var en patch og ikke et program, hehe...



    Quote

    Ditto her - dog har jeg altid et lækkert billede (komprimeret)som baggrund.



    Okay

  • Quote

    Originally posted by XmuZz


    Kom lige til at tænke på det var en patch og ikke et program, hehe...


    Nemlig ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP