hej alle sammen, jeg er nået til level 10 som hunter dwarf og har lært at tæmme dyr, så det gjorde jeg og gik på jagt. men desvære blev jeg lidt for optimistisk og mit dyr blev slagtet. hvordan får jeg ham tilbage? eller skal man bare finde et nyt dyr? og til sidst hvordan fodre jeg ham? det er en white claw bear (DET ER EN HAM) på forhån tak!

min følgesven er død!
-
-
Originally posted by Mads Hansen
hej alle sammen, jeg er nået til level 10 som hunter dwarf og har lært at tæmme dyr, så det gjorde jeg og gik på jagt. men desvære blev jeg lidt for optimistisk og mit dyr blev slagtet. hvordan får jeg ham tilbage? eller skal man bare finde et nyt dyr? og til sidst hvordan fodre jeg ham? det er en white claw bear(DET ER EN HAM) på forhån tak!
Hvis du har lavet alle de quests du får til pet, så har du en spell der hedder revive pet. Bare fyr den af. -
nu ved jeg godt at vi skal være positive og hjælpsomme .. og det er skam også fint..
Men folk/du må godt selv lige tænke en ekstra gang... du har en spell book du kan læse de forskellige skills osv...
Syntes ihvertfal du skal læse dine spells igennem hvergang du træner nye så du ved hvad du har og hvad de kan... det hjælper dig utroligt meget og spare dig for tid.:)
-
Originally posted by argargar
nu ved jeg godt at vi skal være positive og hjælpsomme .. og det er skam også fint..Men folk/du må godt selv lige tænke en ekstra gang... du har en spell book du kan læse de forskellige skills osv...
Syntes ihvertfal du skal læse dine spells igennem hvergang du træner nye så du ved hvad du har og hvad de kan... det hjælper dig utroligt meget og spare dig for tid.:)
sådan er det ddesværre med mange, de spørger først, spørger noget mere, og begynder så først at tænke lidt selv
-
Der er også god hjælp i din manual du fik da du købte spillet
-
Originally posted by CarStone
Der er også god hjælp i din manual du fik da du købte spilletQFT
-
det må i søreme undskylde! der er åbenbart ikke plads til fejl her inde
men ellers tak for svarende. det skal ikke ske igen, ikke før næste gang.
-
Originally posted by Mads Hansen
det må i søreme undskylde! der er åbenbart ikke plads til fejl her indemen ellers tak for svarende. det skal ikke ske igen, ikke før næste gang.
Alle laver fejl?
Du skal bare være lidt mere selvhjulpen og lade være med at lave en tråd om alt som du ikke lige ved hvordan man gør. -
What fhqwhgad said.
Og bare lad de andre brokke sig.
Det er ikke ligefrem fordi WoW sektionen bugner med tråde, så der skulle være plads til et par dumme spørgsmål