Storfavoritter udelukket af Tour de France

• Jeg havde egentlig regnet med at skulle følge Tour de France så meget jeg kunne i løbet af de næste tre uger, men det lader til at blive et meget underligt cykelløb i år.

Grundet den store dopingsag fra Spanien er en lang række ryttere blevet udelukket, heriblandt både Jan Ullrich og Ivan Basso.

Der kan læses en masse mere om sagen her.

Men hvad synes I? Har det nogen betydning for, om I vil følge Touren, og tror I, at det er dødsstødet for cykelsporten?

• hej jeg tror det bliver en spændene tour i år mange har chance for at vinde men tror også lidt at den spanske regering har lavet komplot mod dem for de har jo også været inblandet i sagen.....

men tror at enten bliver det popovich eller rasmussen eller maybe valverde

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

• Med alle de topfolk de udelukker - og på den underlige måde de gør det på - tror jeg squ det hele ender noget underligt...

Da de første beskyldninger var fløjet i luften, måtte man ikke få navnene på halvdelen, da de stadig var ude og træne... Og det lod til der bare var tale om en begrundet undersøgelse, men har endnu ikke hørt om nogle færdige undersøgelser :boxed: Hvis de ikke finder noget på dem, hva dælen ska de så gøre med dem der lige pludselig ikke fik lov at køre..? (Ret mig endelig hvis de har fundet beviser på alle de udelukkede...)

Derudover så hørte jeg faktisk en professor udtale sig om det... Han sagde meget godt: "Der forventes de kan cykle op af et bjerg, hvor selv biler har problemer"
    Syns det sætter tingene meget godt i perspektiv - Det er spændingen man følger og ikke flot cykelsport

• så lav da en tur-de-dope for hulen....se hvilken genetisk kemiker laborant der kan bringe et menneske igennem hurtigst....pyt med de dør i sengen som pantani, deres helbred er da ligegyldigt........jeg er bange for det er så omfattende det doping at det i virkeligheden forholder sig sådan for hele "eliten" de er blot ikke alle blevet afsløret endnu...hvilken beskidt sport...det ville svare til at alle CS spillere til ESWC brugte WH og aimbot...hvilket godt ideal at have for amatørerne.

nej ser ikke touren mere...cykelsport er meget kedeligt næsten hele tiden.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Burger
    tror I, at det er dødsstødet for cykelsporten?

vil jeg da håbe :)) Der er ik noget mere kedeligt end at se det

• Jeg synes det er forargeligt at cykelsporten på denne måde bliver VED med at være plaget af dopingmisbrug.

Og det har overrasket mig meget at også deltagere fra Team CSC er indblandet - Troede ellers det var et professionelt hold med rent mel i posen...

Har ingen respekt for sportsfolk der snyder, og da slet ikke på så højt et plan. :)

Det er da lige før at man for en gangs skyld skal tage det som Fragman skriver seriøst, og bakke op om et Tour De Dope. :)) ;)

• hvad mener du med "for en gangs skyld" din affe :D

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Det er da skandaløst at de kan blive smidt ud fordi de er under mistanke. Hvad blev der af 'uskyldig til modsat bevist'? Det er fuldstændig hjernedødt og har da klart ødelagt årets tur for mig.

Originally posted by Mikkel

Hehe, det var bare gas. ;) :))

ved jeg godt...så du ikke smileyen :)

Originally posted by fhqwhgad
    Det er da skandaløst at de kan blive smidt ud fordi de er under mistanke. Hvad blev der af 'uskyldig til modsat bevist'? Det er fuldstændig hjernedødt og har da klart ødelagt årets tur for mig.

Tror nu der er blevet fremlagt beviser så der ikke var nogen tvivl. Bjarne Riis har jo før benægtet det, men nu udelukker han Basso.