Hitman: Blood Money

  • Det ser kanont fedt ud, har prøvet nogle af de andre hitman spil, men var ikke glad for at man skulle gå så langsomt, og så var grafikken hellere ikke særlig god, men tror jeg vil købe det her spil, da grafikken ser utrolig flot ud.


    God test :9xo

  • Jeg har nu fået spillet, men hvor dælen for man health henne? Jeg har næsten ikke mere health, så det ville være fedt hvis man kunne få lidt, eller er det slet ikke med i Hitman?

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Jeg har nu fået spillet, men hvor dælen for man health henne? Jeg har næsten ikke mere health, så det ville være fedt hvis man kunne få lidt, eller er det slet ikke med i Hitman?


    Så skal du købe nogle "health boosters" og "painkillers" når du opgraderer efter hver mission, men de bliver først tilgængelige et stykke inde i spillet desværre.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Okay,,, Så må jeg bare lade være med at storme, indtil jeg får noget health.


    -.-


    Udfordringen er jo nemlig at klare missionerne uden at blive opdaget, og kun dræbe de nødvendige! Det er fedt hvis man kan det!


    Fx smække en bombe i et rum hvor en af dem man skal dræbe kommer ind i. Samtidig sniger man sig hen til en anden man skal dræbe, Detonerer bomben, og dræber den anden samtidig med, og flygter hurtigt! :D Det er én måde.


    eller ham der sidder i swimmingpoolen, kan ike huske banen. Du kan rent faktisk snipe ham nede fra hvor du starter ;)

  • Jeg sidder også fast nu,,, pisse ireterende, i banden der hedder The Vintage, eller eller andet, tror det er 2 eller 3 bane, bliver hele tiden skudt, fordi man ikke må gå ind til de 2 man skal skyde... Må se på det senere idag :)

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Jeg sidder også fast nu,,, pisse ireterende, i banden der hedder The Vintage, eller eller andet, tror det er 2 eller 3 bane, bliver hele tiden skudt, fordi man ikke må gå ind til de 2 man skal skyde... Må se på det senere idag :)


    Prøv at rende bagom hele ejendommen, istedet for at løbe ind gennem hovedporten, så skal du nakke den første vagt du møder, og så gemme ham i et indhak i muren, der omkrandser hele villaen. Derefter tager du vagtens tøj, og fortsætter rundt om ejendommen, indtil du kommer til en stejl klippe. Der er en lille sti langs klippen ned til bunden, hvor der er parkeret en vandflyver (dette er også din billet hjem efter mordene) Ved siden af vandflyveren er der en elevator op til ejendommen. Den tager du bare, da du nu er forklædt som vagt. Resten må du selv regne ud... ;)

  • Meget fedt, men aaalt for kort... Tog mig ca. 2 dage at gennemføre... Så nu er jeg igang med den allesværeste.... :S Er da blevet lidt mere krævende nu.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Quote

    Fedt spil. Men ikke realistisk imo... Er selv kommet til den mission hvor man går i nogle gader med store folkemaser, sidder dog fast i den :(


    Er lige kommet til den mission og ja den er træls.

  • Jeg er også selv kommet til den bane med Mardi Gras paraden, men mit spil vil åbenbart ikke have, at jeg loader eller restarter i den bane - så går den helt død og jeg kan kun genstarte hele lortet.


    Havde også store problemer i Opera-banen, før jeg fandt ud af, at man skulle rode i nogle DirectX settings, som åbenbart også havde skabt problemer i tidligere Hitman-spil.


    Rimelig fejlfyldt spil, men ellers ganske sjovt.

  • Jeg er kommet vidre nu, og kommet til den der hedder You Better Watch Out, tror jeg jeg nok, den er okay, må bare ikke trykke G så gør den ud af spillet. *S*


    Tak for hjælpen (Expendable) Fik en ven til at hjælpe mig, så det gik fint.

  • mange skriver den er kort... hvor mange baner er der????? når jeg får det overvejer jeg bare at sætte den på hard fra starten....

  • Quote

    Originally posted by kungfuis78
    mange skriver den er kort... hvor mange baner er der????? når jeg får det overvejer jeg bare at sætte den på hard fra starten....


    Der er 12 missioner/baner - 13, hvis vi tæller training missionen med. Ja spillet er ret kort, hvis du vælger den nemme metode til at dræbe folk, men vælger du istedet at udføre det perfekte mord, så er der altså en del timers gameplay i det.

  • Ja, hvis man bare vil storme og skyde alt og alle, skal man spille gta eller postal 2. Det fede ved hitman er jo netop at undgå at affyre flere skud end allerhøjst nødvendigt. Er kommet til sidste bane nu tror jeg, og den er ret svær på højeste niveau... men det er fedt når det lykkes.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Ja det er rigtig godt lavet, også det med man kun kan save 7 gange det er mere realistisk, jeg spiller på medium og jeg har svært ved at klare missionerne uden at pløkke alt og alle, og så giver jeg også for nemt op.