Hey. Jeg leder efter et program hvor jeg kan styre mine blæsere på mit bundkort. Det er et Asus A8N-SLI.
Nogen der kender sådan et jeg har søgt på google. Og syntes ikke det er helt let at finde et.
På Forhånd Tak
Hey. Jeg leder efter et program hvor jeg kan styre mine blæsere på mit bundkort. Det er et Asus A8N-SLI.
Nogen der kender sådan et jeg har søgt på google. Og syntes ikke det er helt let at finde et.
På Forhånd Tak
edit eller mener du bare de fan-indgange der er på bundkortet?
*edit-edit - omg mit edit fjernede alt min tekst - that sux
speedfan eller ITE smart guardian kan måske...men har erfaring med at de softwarebaserede er temmelige dårlige til det, og at man lige så godt kan købe en vantec kontroller..
ja jeg kunne jo bare smække den til de 7 v. men det var mere for at jeg kunne kontrolere alt fra windows
i teorien også fint, men det virker bedre hvis man kan kontrollere det ordentligt i bios eller hardwaremæssigt....
QuoteOriginally posted by Fragman
i teorien også fint, men det virker bedre hvis man kan kontrollere det ordentligt i bios eller hardwaremæssigt....
Jaa men gider ikke gi flere hundrede kroner for noget som styre det..
Er lidt spild af penge
du kunne evt gøre som mig - vælge et Matrix Orbital display : http://www.matrixorbital.com/i…41a2804810aa01bc17f71c601
fungere som fan kontroller til 4 fans - og har et hav af muligheder
det skal lige siges at jeg ikke har bestilt det endnu - skal lige finde en forhandler i europa
de er jo sindssygt dyre....en fancontroller findes jo ned til 199 kr eller lign. herhjemme....
Nu vi er ved emnet, tillader arctic cooling's produkter at man sætter farten op? Og evt hvad er max grænsen for hvad de kan? Tænker selvfølgelig specielt på den jeg har
De kan vel køre på 12 v som alle andre.. det står på dens kasse..