hvad sker der?
firewall er nede
kan ikke finde tracker ?!
-
-
Det er vel bare det sædvanlige patch-day kaos!
-
welll.. serverne er ikke oppe så
-
Bare vent lidt, deres tracker er sikkert bare nede i lidt tid. Min henter stadig torrent filen, har taget en halv time at komme til 80%..
Edit: ah den var sørme færdig - godt man har hentet det meste af patchen allerede via deres start ting - Den susede op på 127 mb
-
Ja, min kan hellere ikke finde Tracker, og så siger den jeg gemmer mig back en firewall jeg ikke har.
Patch-day - Nederen !
-
ja de fleste er stuck på 83% ... total koas.
Men der ikk andet end bare at vente... den er meget langsom..
Og når deres Forum engang virker igen, er der nok nogle mirrors derinde håber jeg -
-
har hentet 512k på 30min
-
nappede lige de 127 MB på et sekund.... så stod den stille og har gjort det i 1 time...
nogle der har set noget ny omkring dette? intet atm på us forums
-
Samme her og sikkert for en million andre.. der er ingen der har et link til en patch? den på rapidshare virker ikke og den har også en forkert størelse.. Der er enUS patch overalt på nettet men ingen enGB
Edit:
boomtown plejer at være flinke til at være rigtig hurtig ude med ny patch men de har svigtet os -
jeg er stuck på 93% :((
-
Originally posted by MortenAK
nappede lige de 127 MB på et sekund.... så stod den stille og har gjort det i 1 time...nogle der har set noget ny omkring dette? intet atm på us forums
De 127 mb på et sekund er jo klart, dem har den hentet ned over de sidste 14 dage, og de 30 mb tager jo bare lige så lang tid som de plejer på patch day.
Min flytter sig 1 eller 2 % ind i mellem, så på et eller andet tidspunkt bliver den vel færdig!
-
har hentet 1mb på 2timer mangler kun 444mb så en gang i weekenden kan jeg spille igen
-
400+ kB/s værsgo:
http://www.megaupload.com/en/?d=4VESD0SR
Download, udpak, imdøb wow-patch-backup.MPQ til wow-final.MPQ, læg den ind i wow-patch mappen og start spillet.
Bare ærgeligt at serverne tilsyneladende ikke er oppe endnu!
-
Originally posted by Fnugi2003
har hentet 1mb på 2timer mangler kun 444mb så en gang i weekenden kan jeg spille igen
Det bliver mere end en weekend.
1 mb pr 2 timer, og du mangler 444 mb
Dvs. 2 x 444 = 888 timer
En weekend : 24 x 7 = 168
888 / 168 = 5,28 uger skal du bruge på at downloade..
-
Originally posted by DKTiger
400+ kB/s værsgo:http://www.megaupload.com/en/?d=4VESD0SR
Download, udpak, imdøb wow-patch-backup.MPQ til wow-final.MPQ, læg den ind i wow-patch mappen og start spillet.
Bare ærgeligt at serverne tilsyneladende ikke er oppe endnu!
Den er til EU ?
Dreanor, osv?
Det er den nyeste patch?
-
Originally posted by Pow
Den er til EU ?
Dreanor, osv?
Det er den nyeste patch?
JA!
JA!
JA!
Min er patched og klar, bare ærgeligt der ikke er nogen servere at logge ind på!
-
Originally posted by Fnugi2003
Hvordan kan du mangle 444mb af en patch der fylder 155mb?
-
Originally posted by DKTiger
Hvordan kan du mangle 444mb af en patch der fylder 155mb?
Fordi er det nok ikke den eneste patch han mangler.
-
Originally posted by Pow
Fordi er det nok ikke den eneste patch han mangler.
Hmm så skal det godt nok være længe siden han har opdateret!