nogen der vil lave et billede for mig?

Originally posted by Bentzin

Der er ikke meget galt. Når jeg får nogle ønsker/ nøgleord så går jeg på google's billedsøgning og taster forskellige variationer af søgeord ind ift. nøgleordene og wupti, så begynder jeg allerede at komponere værket oppe i knolden. Henter så alle mulige variationer og begynder så at kreere produktet. Så klipper og klistrer jeg "lidt hist og lidt pist".

Oki... det er fedt :)
    Men hvis du endag keder dig som jeg skrev :) så er du velkommen til at lave et billede eller 2 til mig:)

Originally posted by Angelus

Oki... det er fedt :)
    Men hvis du endag keder dig som jeg skrev :) så er du velkommen til at lave et billede eller 2 til mig:)

Hvad størrelse og hvad skal det bruges til ? Banner, startbillede e.a.
    Noget andet er, at jeg synes det vil se bedre ud hvis din side var centreret.

• det stod i den første tråd jeg lavede hehe...

hvis du en dag keder dig må du da godt lavet noget fedt til min hjemmeside, som det der, et start billede...

bruger mit navn angelus eller saibot (hjemmesiden er http://www.saibot.dk ) og som du kan se på mit banner der inde har jeg nogle engle/døds engle "tema" ting hehe... men bare hvis du keder dig en dag

Originally posted by ExobiT
    en der gidder at lave en index for mig til min hjemmeside den skal være lavet på samme måde som djboderek.dk der skal stå Dj revaX

kunne Bentzin ikke bruges?

Originally posted by ExobiT

jo de var fede men jeg vil godt have lavet det som et billede som kan strække sig efter brugerens opløsning når de besøger hjemmesiden.. sorry for endnu mere glemt info:P

Fedt at lave noget og så er det bare spild af tid, fordi oplysningerne er mangelfulde. :rolleyes: Gider jeg dælme ikke en gang til !!!

Originally posted by Bentzin

Fedt at lave noget og så er det bare spild af tid, fordi oplysningerne er mangelfulde. :rolleyes: Gider jeg dælme ikke en gang til !!!

forståligt... han kunne evt. bare spørge om du ikke ville lave en sort kant på så den kom op den størrelse, som den hjemmeside også er... :s

ville du evt. prøve at lave lidt på det jeg snakkede med dig om?

Originally posted by Angelus

forståligt... han kunne evt. bare spørge om du ikke ville lave en sort kant på så den kom op den størrelse, som den hjemmeside også er... :s

ville du evt. prøve at lave lidt på det jeg snakkede med dig om?

Jeps det gider jeg godt. :9xo Hvilken resolution skal din side være optimeret til ? Mere for at billedstørrelsen kommer til at passe. ;)