de kommentatorer roser argentina til skyerne - men lidt uden grund synes jeg... ok de har da haft et par gode kombinationer - men ikke noget særligt over-all... den eneste grund til 6-0 er jo at serberne ikke dækker ordentligt op
omg hvor spiller serbien-M dårligt
-
-
men sygt alligevel
-
jaja men argentinas forsvar er ikke særligt godt... kommentatorerne får det til at lyde som om argentina er fejlfri
-
Vamos Vamos Argentina!!
Well... Er vel ligemeget hvor dårligt Argentina spiller..
De vinder..
Og i kan tro kæresten hun er glad..
(Hun er argentiner) -
tilykke til hende så
jeg vil nu sige at brsilien under samme omstændigheder havde vundet mindst 4-0... Brasilien imod en børnehave giver jo også stor sejr - og ikke nødvendigvis med godt spil
-
Argentina skal bare vinde. Ikke fordi de er bedre eller fordi det rager mig ... men fordi jeg har penge på at de vinder
-
jeg har penge på brasilien
-
Originally posted by xenon
de kommentatorer roser argentina til skyerne - men lidt uden grund synes jeg... ok de har da haft et par gode kombinationer - men ikke noget særligt over-all... den eneste grund til 6-0 er jo at serberne ikke dækker ordentligt opHah, er du stiv? Der har jo ikke været nogen præstation der kommer i nærheden af det Argentina viste i dag. Der er intet du kan klandre dem for - og som kommentatorerne også rigtigt sagde, så var det super lækkert at de fortsatte i 2. halveg i stedet for at stille sig med 10 mand bag bolden som stort set alle andre ville gøre.
Må indrømme jeg ikke have så store forventninger til Argentina før VM, men med det de har vist i de to kampe her, så vil jeg være meget overrasket hvis de ikke når top 4.
-
Originally posted by Alaza
Hah, er du stiv? Der har jo ikke været nogen præstation der kommer i nærheden af det Argentina viste i dag. Der er intet du kan klandre dem for - og som kommentatorerne også rigtigt sagde, så var det super lækkert at de fortsatte i 2. halveg i stedet for at stille sig med 10 mand bag bolden som stort set alle andre ville gøre.
Må indrømme jeg ikke have så store forventninger til Argentina før VM, men med det de har vist i de to kampe her, så vil jeg være meget overrasket hvis de ikke når top 4.
du har ret i at det var lækkert at de ikke gik i stå bare fordi de førte - men ok imod et så ringe mandskab kan man heller ikke tillade sig det.... angola, mexico, elfenbenskysten og selv costa rica har vist bedre spil end det serbian diskede op med idag... ros til argentina for at udnytte det og spille nogenlunde underholdende - men så heller ikke mere end det (fra mig)
-
Det er langt fra et ringe mandskab. Synes personligt de har et langt bedre hold end alle de fire nationer du nævner. Spillere som Kezman og Milosovic samt Vidic som så desværre er blevet skadet. Også Koloman synes jeg gør det udmærket, dog knap så heldig i dag. Så alt i alt synes jeg al ros skal gå til Argentinerne.
-
Jeg er fint tilfreds med det resultat..
-
jeg har penge på brasilienDet får du jo nok ikke det store ud af med hensyn til Argentina - Serbien og Montenegro.
Men kan se at det gik som det skulle
... Så er min 6-OF-6 halv færdig
Brasilien - Australien
Italien - USA
Holland - Elfenbenskysten
Argentina - Serbien og Montenegro
Sverige - Paraguay
England - Trinidad.... så må vi jo se om der er nogen der laver kludder i den
-
hvad odds har du på såden en seddel der?
det er jo ret oplagte resultater du har valgt (selvom de ikke kom helt så let i hus)
-
jaja men argentinas forsvar er ikke særligt godt... kommentatorerne får det til at lyde som om argentina er fejlfriNrj, men Argentina lavede en god og undeholdende kamp.
Det har været en lidt mærklig start på VM, hvor de stor hold har floppet og været heldig med at få point. England, Frankrig og Brasilien etc. imponerede ikke i deres sidste kampe.