Revoltec BGA køleprofiler på X1900XTX (mofets) ?

• Jeg har her fornylig købt 8 stk Revoltec BGA køleprofiler, http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=85210 det var meningen de skulle på mit rma'et 7900GT, men besluttede at få det ombyttet til et X1900XTX, så nu sidder jeg med 8 BGA køleprofiler, og gider ikke sende dem tilbage da det kun er 100Kr jeg vil få ud af det, så har tænkt på at lave lidt hjemmefix, og så sætte dem på X1900XTX mofets har tjekket lidt op på det og der burde være plads, og hvis der ikke er, så skære jeg bare lidt i dem. Men tror i det vil kunne lade sig gøre? Jeg køre med stock kølere.
    Det der er makeret med blå, er mofets ikk?
    (Mofets)

• Jo det er dem, og det er bestemt en god idé at køle dem! Kan ikke se hvorfor ikke det skulle kunne lade sig gøre. Brug evt noget termisk tape til at montere dem.

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

Brug evt noget termisk tape til at montere dem.

Det er der på køleprofilerne, så ingen probs der.

Hvis i har nogle kommentare så bare fyr løs.

Originally posted by XmuZz

Det er der på køleprofilerne, så ingen probs der.

Hvis i har nogle kommentare så bare fyr løs.

Gogogo!

Hehe, ej det skal nok kunne lade sig gøre ;) - Mosfets er jo nogle varme satanner ;P

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• god ide.. og en 120mm blæser vil også gøre godt

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.