Ny Kat Main Coon

• Jeg har sammen med min tidliger kærste haft 2 main coon (et par) som vi fik 3 kuld killinger med.. og der findes ikke en dejligere kat end en main coon... tilykke med den den vil 110% sikkert bringe meget glæde..

Og til dem der siger at Norsk Skovkatte er støre end main coon :P tror i skal se en regtig main coon... min gamle hankat der var far til de 3 kuld vi fik vejede ca. 12kg og var polly (vil sige at han har extra tæer på forpoterne) så EN af hans forpoter hade ca. samme størelse som en pakke cigiratter..

Husk at være forsigtig med at lukke en main coon ud.. i modsetning til andre katte er de meget rovdyr og kan nedlægge en hær af fjerkræ som høns, fasaner, duer, måger osv. inden for et par timer.. :P det kan godt give problemer med naboerne eller myndighederne.. hehe :P

Fed7haS

• Jeg er helt rolig med at lukke ham ud, som du kan se i min tidligere post hvor jeg linker til Kattegalleriet med Falcon og Terminator, kan du se under Falcon's frofil vores kattegård. :D

Originally posted by Aerial
    Tillykke med ham - han ser sød ud :cheers:

Konen måtte lige kommentere at det var utroligt så mange katte du efterhånden har - er du oppe på 4-5 stykker ? ;)

Takker ;)

Jeg kan simpelhed ikke undvære og ha' en kat i huset, og jo flere jo bedre, ej de 5 vi har nu er rigeligt og skal ikke ha' flere.

Der er gået lidt sport i det med de 2 racekatte vi har nu, spec. vores Hellig Birma Falcon, smukkere-pålidlige-socioale kat skal man lede langt efter, min mening. :clap:

Originally posted by HaZe
    Ville nu hellere have en af de småstore katte, norsk skovkat af en art :))
    Den er næsten så stor som en sød hund jo :P

EDIT: Kan ikke huske hvad sådan en hedder :rolleyes:

Main Coon bliver en del større end Norsk Skovkat.. har selv haft 3 main coon..

Jamesessions Sweet Dane (Sweety)
    Thunderbolts New future ( Futte)
    Blue eyes bluie (Bluie)

Main Coon Vokser til de er 5 år gammel, og den største a mine (Sweety) Vejede da han var 6 år hele 14,6 Kg.. det var simpelthen verdens dejligste kat, men den fik desværre epelepsi og måtte aflives.. de 2 andre måtte jeg desværre a med da jeg ikke måtte ha dem i den lejlighed jeg boede i dengang (tilflyttede)

bluie vejde små 10 Kg da han var 3 år.. og futte godt 6 Kg. så hun var ikke så stor som de andre. :)