Det dyreste du har i eje.

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Nej det var prisen jeg tænkte på - 190000 ;)


    Vil stadig gerne se pics :D

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Vil stadig gerne se pics :D


    Tager nogle når jeg lige får monteret det nye anlæg - det bliver vist ganske voldsomt :D


    Rockford fosgate basser og højtalere over det hele og så noget alpine forstærker til at trække - nam nam

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Tager nogle når jeg lige får monteret det nye anlæg - det bliver vist ganske voldsomt :D


    Rockford fosgate basser og højtalere over det hele og så noget alpine forstærker til at trække - nam nam



    Hvor meget har du egentlig rippet medion? :T


    Nå men stadig... 190K det pæn meget.... Hehe.... Vil stadig gerne se picz... Så du går bare igang.... :))

  • hmmm... kan ik lige komme på noget der er dyrere end min pc... med alle de dele til den har det vel rundet de 20k, men det skulle jo ikke være ens pc...


    har et 14'' tv som jeg købte selv for ca. 7 år siden til 1,5k


    ved så ik om ens computerspil-samling gælder, det har vel rundet de 10k.


    i nyere tid har jeg dog købt et softgun-gevær til næsten 300kr.


    kan ikke komme med så meget, da vi på en måde genbruger vores møbler i familien, tøj betaler de gamle for og diverse højttalere inklusive et lidt ældre Altec-lansing 2.1 højttalersæt fik jeg gratis, da den tidligere ejermand ikke havde brug for det mere... har heller ik rigtigt brug for et anlæg, da jeg har 4 computere i alt, og de kan alle spille musik... sååå...

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Af enkelt ting må det klart være mit gode gamle 32" Sony tv, som jeg gave omkring 11.500,- DKK for i sin tid (lidt over 4 år siden).


    Men DVD-filmene er unægteligt det jeg har brugt flest klejner på, det ligger ihvertfald i over 50.000,- DKK.


    Dyre ting indenfor det seneste stykke tid må være min Rabami Kontorstol (5200,- DKK), Nikon D70 Kit + CF + 70-300mm + taske, filtre etc (ca. 11.000,- DKK)


    Dog har jeg sparet op til ny laptop til efter ferien (har ikke brug for den endnu), samt 40"LCD og nyt surround anlæg (nu værende består af Sony STR-DB870QS receiver, Dali 104(klasssiker :D), samt nogle Audiovector C-X)

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Dog har jeg sparet op til ny laptop til efter ferien (har ikke brug for den endnu), samt 40"LCD og nyt surround anlæg (nu værende består af Sony STR-DB870QS receiver, Dali 104(klasssiker :D), samt nogle Audiovector C-X)


    keep dreaming ;)

  • Quote

    Originally posted by sezz


    keep dreaming ;)


    Har skam råd, har bare ikke plads til det nu :D desuden så fungerer det gamle ganske fint endnu, og jo længere jeg venter, desto mere får jeg for pengene ;)

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu


    Har skam råd, har bare ikke plads til det nu :D desuden så fungerer det gamle ganske fint endnu, og jo længere jeg venter, desto mere får jeg for pengene ;)


    Var det så ikk noget med en ny bolig istedet? :P

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Var det så ikk noget med en ny bolig istedet? :P


    Jowda, men vil hellere tage lidt længere tid og finde noget ordentligt, fremfor bare at tage det første og bedste :D


    Har skam sat penge af til både det ene og det andet :P

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m



  • så slapper vi af :D hehe jeg er nyt på området.. jeg synes de er KÆMPE fun.. fik af vide det var en god starter bil og den er nem at rodde med.. så det er da mig :D hehe og så skal der fandme gives gas :P hehe


    Men de er fandme vild de 2 andre.. din happy :) du kender måske lidt for meget til det :P
    i øvrigt min kan da køre alle steder :) 4hjulstræk like 65-70 km/t på toppen. 2 gear, både fremadgående og i bakgear. :) de er sku fede og så larmer de så dejligt :)

  • Quote

    Originally posted by ayu


    Jowda, men vil hellere tage lidt længere tid og finde noget ordentligt, fremfor bare at tage det første og bedste :D


    Har skam sat penge af til både det ene og det andet :P


    Bliver da nødt til at høre, hvad for noget anlæg du så skal have, hvilket tv (mærke) osv.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Ja daa :crazyeyes:


    Det er rimelig fedt, især når man overclocker dem :))


    Men man skal sku passe på med voltene! Jeg var lige ved at brænde min mor af, puuha for en lugt! :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Men man skal sku passe på med voltene! Jeg var lige ved at brænde min mor af, puuha for en lugt! :ph34r:


    Du skal prøve med tøris eller LN2, så kan du bare skrue voltene heeelt op :))

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Du skal prøve med tøris eller LN2, så kan du bare skrue voltene heeelt op :))


    Jeg har hørt din mor ikke skulle være et kønt syn længere med den form for oc du laver :ph34r: Tøris det tør jeg sku ikke. Så bliver hun vrissen. Tror bare hun ryger i dybfryseren, og så får en lynafleder på. Så skal vi satme clocke!! :T