Anden køleløsning til NB

• Jeg har monteret et Heatkiller NB Intel på mit bundkort. Men så i dag da jeg ville montere en blæsestyring i min computer opdagede jeg at 2 af de øre som skal holde kølehovdet fast i bundkortet var revet op af bundkortet. Så jeg ville lige høre jer om i havde nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at udbedre denne skade....

Eller er det nok at monterer en køle probil som bare bliver "limet" fast???

• må indrømme jeg ikke elt ved hvad der er knækket uden et billede, men ja en zalman køler m termisk lim er fin nok....og koster ikke meget.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    må indrømme jeg ikke elt ved hvad der er knækket uden et billede, men ja en zalman køler m termisk lim er fin nok....og koster ikke meget.

På bundkortet er der 4 små bøgler som køleren "griber" fast i. Og 2 af de bøgler er rykket op af bundkortet.

• er det sådan at der er huller direkte ned igennem bundkortet, for så kan man sætte nogle små bolte igennem og noget imellem dem på tværs og så spænde den fast på den måde.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.