Fedtfingre paa linsen..

• Hey!

Er lige pt. paa Cypern og holde lidt ferie, desvaere har jeg faaet lavet fedtfingre paa linsen paa mit Canon Powershot A700.. Hvordan kan jeg fjerne det? Sidder paa en internetcafe, saa et hurtigt svar ville vaere dejligt!

:D

Er det noget isopropylalkolhol vi er ude i?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet en gang, sidst af Exxon ().

• Det kan bruges men prøv først bare forsigtigt at pusse med en ting som en billeklud. Jeg har ikke haft behov for at bruge væske til at rense mine med endnu. En fnuk fri eller billepusse klud er perfekt til det. Noget fint og uden sand og støv i kan gøre det for det meste.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_
    Det kan bruges men prøv først bare forsigtigt at pusse med en ting som en billeklud. Jeg har ikke haft behov for at bruge væske til at rense mine med endnu. En fnuk fri eller billepusse klud er perfekt til det. Noget fint og uden sand og støv i kan gøre det for det meste.

Perfekt.. Kaeresten har en til sine solbriller med.. Det ridser ikke linsen?

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Som burger siger nej skulle det ikek gerne ellers ville jeg heller ikke bruge det på mit glas til små 16k :)

Igen som burger sig kom ud og nyd den ferie :D

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Er nu kommet hjem.. Har fået renset linsen med at et lille "rensesæt" fra Kodak.. Ganske fint, og nu er linsen som ny igen! :D

EDIT: De små prikker på missen.. Ehh.. Er ikke fordi linsen er beskidt, det er fordi at det nok ikke lige var den reneste kat, men meget godt skud alligevel syns jeg selv.. :D

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Rettet 2 gange, sidst af Exxon ().

Originally posted by Tarantula
    Er nu kommet hjem.. Har fået renset linsen med at et lille "rensesæt" fra Kodak.. Ganske fint, og nu er linsen som ny igen! :D

EDIT: De små prikker på missen.. Ehh.. Er ikke fordi linsen er beskidt, det er fordi at det nok ikke lige var den reneste kat, men meget godt skud alligevel syns jeg selv.. :D

Faktisk et ret godt billed, hvis jeg skal være ærlig! :D

Originally posted by Mikkel

Faktisk et ret godt billed, hvis jeg skal være ærlig! :D

Tak tak! :D

Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo