Hvilke classes spiller i og er i godt tilfredse med?? og er de gode til det i have regnet med at skulle bruge dem til..?
Classes
-
-
Originally posted by Jacorik
Hvilke classes spiller i og er i godt tilfredse med?? og er de gode til det i have regnet med at skulle bruge dem til..?
jeg har en lvl 32 warrior og jegvil sige det jeg er godt træt af ham jeg syntes at der skal magier til før det er noget for mig -
-
Jeg har en warlock i lvl 56 og er virkelig tilfreds med ham han er sjov at spille som og er rimelig sej. Der er ogs? mange muligheder iform af talentbuild.
-
Spiller druid, men mener nu godt at vi kunne bruge et frisk pust hvad PvP ang?r, vi har jo ikke en ?rlig chance n?r der kommer en lille sneaky rogue hoppende med sine k?kken knive og hakkar godt igennem...
-Izaka
-
Originally posted by Izaka
Spiller druid, men mener nu godt at vi kunne bruge et frisk pust hvad PvP ang?r, vi har jo ikke en ?rlig chance n?r der kommer en lille sneaky rogue hoppende med sine k?kken knive og hakkar godt igennem...-Izaka
En god druid med lidt feral gear skulle nu nok kunne klare en rogue. At der er andre klasser en druid har sv?rt ved er rigtigt, men ikke lige rogue.