hvis han køber den, er tasken så min?

Lukket!
- -:-BoBo-|-
- Lukket
-
-
Hvem siger jeg ikke er intereseret i tasken:D
-
Originally posted by shack
Ja, hvad er årsagen? og hvor er den købt?Årsagen er at jeg har hvad kan man kalde det, kolde fødder over købet.. Så jeg vil sælge den og købe mig en barebone i stedet!
Den er købt i FONA i Ringsted.
-
Jeg forstår det ikke helt. Er det ikke den her bærbar?
http://www.packardbell.dk/prod…sheet-PB37R00091-546.htmlFor den har jo et større grafikkort ?
-
Jeg forstår det ikke helt. Er det ikke den her bærbar?
http://www.packardbell.dk/prod…sheet-PB37R00091-546.htmlFor den har jo et større grafikkort ?
Nej det er det ikke. Den her er special bestilt af FONA, derfor er der lidt anden hardware i.
Edit: Tasken er ikke inkluderet i de 5k tilbudet..
-
Hmm okay.. Så grafikkoret er temmelig svagt? Er det dedikeret memory?
Må sige jeg blev overrasket over at se dens dimensioner. Det ligner ikke en bærbar på 3,0 kg og 3,8 cm tyk
-
Hmm okay.. Så grafikkoret er temmelig svagt? Er det dedikeret memory?Må sige jeg blev overrasket over at se dens dimensioner. Det ligner ikke en bærbar på 3,0 kg og 3,8 cm tyk
Computeren kan køre Counter-Strike 1.6 ganske fint, dog røg i den højeste kvalitet falder ikke i god jord hehe. Ja så vidt jeg ved, er det dedikeret hukommelse.
Mål: Højde: ca. 4,3cm ; Bredde: ca. 36cm ; Dybde: 25,7cm. Har lige målt, med en almindelig 30cm linial.
Edit: Jeg kunne ikke finde husets køkkenvægt, så kunne ikke veje den.. Men jeg tror at 3kg er nogenlunde det mest rigtige, hvis det ikke er for meget.
-
Okay.... Men ja.. Synes ikke den ser så høj ud på billedet...
-
Okay.... Men ja.. Synes ikke den ser så høj ud på billedet...Det er nok pga. føderne tror jeg.. Jeg blev også overrasket da jeg så på linialen, for jeg troede ikke det var så højt hehe!
-
Hmm er ikke sikker på hvor interesseret jeg er mere... Det grafikkort skuffer mig lidt i forhold til den anden S model jeg linkede til.... Men hvis du ikke får den solgt inden den 16. kan vi lige snakke en sidste gang.
-
Hmm er ikke sikker på hvor interesseret jeg er mere... Det grafikkort skuffer mig lidt i forhold til den anden S model jeg linkede til.... Men hvis du ikke får den solgt inden den 16. kan vi lige snakke en sidste gang.Helt i orden.
Jeg tvivler bare på hvor du finder en så ny og så god bærbar PC, til 5k.
-
Jamen det ved jeg også godt:) Men det er stadig en slat (især nu hvor aktiemarkedet er faldet godt), så vil gerne have noget jeg vil være glad for:)
Og så er jeg ikke vild med ideen om at betale ekstra for XP Home idet jeg allerede har prof liggende.)
-
Jamen det ved jeg også godt:) Men det er stadig en slat (især nu hvor aktiemarkedet er faldet godt), så vil gerne have noget jeg vil være glad for:)Ja det forstår jeg skam godt!
Vil da sige at jeg har været rigtig glad for den, men jeg savner at kunne spille på den nu min desktop ikke har været tilgængelig.
-
Ja det er også det jeg tror bliver mit problem... Derfor jeg sys det er lidt mange penge, selvom jeg godt ved det er billigt...
Men trådløs netværk er vel indbygget?
-
Ja det er også det jeg tror bliver mit problem... Derfor jeg sys det er lidt mange penge, selvom jeg godt ved det er billigt...Men trådløs netværk er vel indbygget?
Okay.
Ja det er det, det kører 11 og 54mbit.
-
Bump
-
Originally posted by -:-BoBo-|-
Jeg er da til at snakke med, men vil ikke så gerne under 6k, da jeg selv gav 8k5 for den!
De 8500 er vel incl . forsikring ?
-
Ja hehe, det er det skam!
-
bump
-
Du er måske til at forhandle med efterhånden:)