Lukket!

Originally posted by Angelus
    er du muligvis interssert i at sælge din taske alene?
    Hvis ja, kan der så være en 17" bærbar i den??

Ja hvis jeg kan få solgt PC'en, ellers har jeg jo stadig brug for den hehe. Ja det tror jeg godt, der er i hvert fald plads til overs når jeg har min dernede i. :)

Originally posted by -:-BoBo-|-

Ja hvis jeg kan få solgt PC'en, ellers har jeg jo stadig brug for den hehe. Ja det tror jeg godt, der er i hvert fald plads til overs når jeg har min dernede i. :)

kan du ikke finde en hjemmeside med den på, så står det der sikkert, og så lige sende linket her til ;)

Originally posted by shack
    Ville gerne byde, men HBO er desværre 1000 kr højere end hvad jeg kan undvære i øjeblikket.

Jeg er da til at snakke med, men vil ikke så gerne under 6k, da jeg selv gav 8k5 for den! :rolleyes:

kan du ikke finde en hjemmeside med den på, så står det der sikkert, og så lige sende linket her til ;)

Jo da - Indsat link. Jeg kan se at de skriver at der kun er plads op til 15,4", den ovenstående PC sejler bare rundt i den, så trods det Targus skriver tror jeg faktisk godt den kan være der. :)

Jo da - Indsat link. Jeg kan se at de skriver at der kun er plads op til 15,4", den ovenstående PC sejler bare rundt i den, så trods det Targus skriver tror jeg faktisk godt den kan være der. :)

Hmm ja ok, kan du så ikke måle hvor meget plads der til at Spænde en bærbar fast nede i den, for der er vel sådan nogle spænder eller noget nede i den?

Hmm ja ok, kan du så ikke måle hvor meget plads der til at Spænde en bærbar fast nede i den, for der er vel sådan nogle spænder eller noget nede i den?

Den måler ca. 37x30x6cm i indre mål. :)

Edit: Det er sådan en indre "taske" man kan tage ud, og spænde fast inde i tasken.

• Jeg ved ikke hvor meget den kan strækkes, men vil ikke skyde på højere end de tal jeg har givet. Beklager. :/

Duer ikke.. en ny koster (I Fona) 399,- hvilket også var hvad jeg gav, så 100kr inkl fragt er ikke nok.

en ny koster 219,- på edbpriser ;) du skal aldrig gå efter de priser ude i butikkerne når du sælger herinde ;)

en ny koster 219,- på edbpriser ;) du skal aldrig gå efter de priser ude i butikkerne når du sælger herinde ;)

Hehe nej okay, det havde jeg så ikke lige tjekket :O - Hvis du siger 100pp, noterer jeg det. :)

Originally posted by shack
    hmm okay.. Men ville heller ikke fornærme dig eller noget med mit bud:) Men hvis du ikke kan komme af med den, kan du jo tænke på mig.

Nej nej, det tror jeg skam heller ikke du ville da hehe! :) Men nu tager jeg et kik på EDBpriser og ser hvad der er af tilsvarende bærbare, og så vil jeg muligvis tage min HBO op til revision!

Dit bud bliver noteret!