Kamera+notebook+diverse rygsæk

• Halløj folkens

Jeg står og skal til at læse igen. Køber en ny laptop dertil, som selvfølgelig skal med på farten sammen med mit kamera og så vil jeg også gerne have plads til et par ringbind og diverse.

Jeg har indtil videre kig på compu rover AW fra Lowepro, der er rigtig fed.
    http://www.lowepro.com/Product…camera/CompuRover_AW.aspx

Alt kamera-relateret er i en "etage" nedenunder, men der er plads til en laptop og lidt sager øverst. Og mulighed for at have pod'en bagpå.
    Jeg er dog lidt bekymret for pladsen. At det vil knibe med at få plads til ringbind osv.

Har også kigget på computrekker. Men der skal kamera og diverse ligge sammen i det forreste rum. Og det er jeg ikke tosset med. Kan godt lide det ligger separat.

Så er der nogle her med nogle gode forslag på specifikke modeller?
    Pris er max 2000kr.

• Jeg kan sikkert få min mor til at strikke noget til dig når hun er færdig med mit Tom K. banner.

• Lowepro laver nogle ok tasker har selv en dog en computrekker aw som er lavet disideret til kamera og ikke bare har lomme i bunden. Kan ikke have mit udstyr i dem der :)

Crumpler laver nogle rigtig gode tasker som også er pæne i designet og ikke skriver foto/computer taske, er jo også lidt en fordel.

Generelt vil jeg give dig et godt råd køb så småt som du har mulighed for men stort nok til at kunne have det hele plus en trøje og en flaske vand.

VIGTIGT køb ikke en taske uden at prøve den til en forhandler og handle taske er ikke at anbefale at købe over nettet.

Det er svært at vurdere plads, størrelse og hvordan den sider. Prøv den med noget vægt i en tom taske sider helt forkert og du kan ikke mærke om den strammer forskellige steder.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Har også kigget på computrekker AW hos Bingo Foto. Dog var jeg ikke tosset med at skulle have ringbind liggende sammen med kamera stumper.
    Så den opdelte er stadig den bedste løsning for mig, da tasken skal bruges dagligt.

Crumpler har jeg overvejet. Jeg synes dog de er grimme og deres hjemmeside er lige så nyttig som snooze på en brandalarm.
    Det er ikke til at se hvilke tasker der er til hvad, når de hedder "steves big banger" eller hvad det nu var.

Computrekker sad rigtig godt, og det skal helt sikkert være i AW serien. Går ud fra det samme er med compu rover AW.

Størrelse bliver stor, uanset hvad. Skal have laptop, kamera og skole materiale med. Gør mig heller ikke noget.

• Jeg har selv en Kata R-103. Den er jeg meget glad for. Der er meget plads i den. Dog var min første tanke at den var meget stor. Men efter jeg har brugt den lidt er det ikke længere så slemt.
    Deres "bag chooser" giver dig et godt overblik over mulige tasker holdt op i mod det udstyr du ønsker at medbringe:

http://www.kata-bags.com/web/